Prešiel ako som aj predpokladal všetkými čiže mestom, BSK a aj MD rozvojový variant.
Ďalej k tomu samozrejme aj reko trate 110,130 a zvýšenie priepustnosti na 120 a 131.
Ďalej nové zastávky po BA.
Trať 131 by sa dala napojiť aj na Filiálku. V prvých plánoch to aj bolo.
Čo ja viem tak by tam mala končiť cieľová doprava čiže hlavne OS a REX.
Pokiaľ viem, v štúdií sú v zásade dva prevádzkové koncepty (+ nejake variantné riešenia) ktoré predpokladajú Filiálku.
Podľa jednej koncepcie by sa vlaky mali deliť podľa kategórie - teda jedna stanica by slúžila pre diaľkovú dopravu a druhá pre regionálnu. Napr. R z Trnavy by išli na Hlavnú stanicu, zatiaľ čo Os z Trnavy by išli na Filiálku.
Podľa druhej koncepcie by sa vlaky delili podľa smeru z ktorého prichádzajú - teda napr. všetky vlaky od Senca (R aj Os) by šli na Filiálku a všetky vlaky od Trnavy na Hlavnú stanicu (uvádzam ako príklad nepamätám si ako to mali rozhodené).
Valec predpokladám daný výrok chápe ako priklonenie sa k druhej koncepcií.
Čo majú oba varianty spoločné je ako veľmi z nich už na prvý pohľad kričí, že sa zúfalo hľadá nejake využitie pre Filiálku, namiesto toho aby sa hľadalo dobré dopravné riešenie.
No ak vlaky od Kútov a DS budú končiť inde ako na Filiálke, tak to zodpovedá tej dogme o rôznyhc staniciach, či? Podľa mňa sú teda obidve dogmy v zhode a rovnako debilné.
Tak vždy sa deklarovalo, že Filiálka bude stanica pre prímestskú dopravu, kde budú končiť regionálne vlaky zo všetkých smerov (teda okrem Kútov a Dunajskej Stredy, lebo tie sa tam nemajú kadiaľ dostať).
V zmysle toho je variant "kde sú vlaky z jednotlivých smerov ukončené v rôznych železničných staniciach" presným opakom.
Ale aj tak sa mi najviac páči, ako všetci preferujú Filiálku a pritom tam nebude mať čo jazdiť. V BA budeme mať 3 stanice s vyťaženosťou 2 vlaky za hodinu a jednu (Hlavnú) kde ich pri troche šťastia bude dvojnásobok.
"Mesto Bratislava preferuje alternatívu s výstavbou železničnej stanice Filiálka. Bratislava je zároveň za rozložený variant, kde sú vlaky z jednotlivých smerov ukončené v rôznych železničných staniciach na území mesta."
ale neviem či aj potom idú naspať na 88, predpokladám že ten ranný ide najskôr na 74 a následne na 88 a poobedný ide z 88 na 74 a následne po 1 kole z hlavnej do vozovne..
Ahojte, zaujímalo by ma ako je to s vozidlom na L74 počas víkendu. Či ide po rannom spoji služobne do / z vozovne, alebo prejazduje na nejakú linku. Ak náhodou ide do vozovne, prečo nerobí dojazd a výjazd s cestujúcimi. Ak prejazduje na inú linku, na akú?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
N/A