Do Karlovej Vsi pôjdu staré autobusy, kúpené v spornom tendri
https://bratislava.sme.sk/c/22149429/do-karlovej-vsi-pojdu-stare-autobusy-kupene-v-spornom-tendri.html
je to spolatnne citanie, ale v diskusii ma b.pityo zaujmave info
https://bratislava.sme.sk/c/22149429/do-karlovej-vsi-pojdu-stare-autobusy-kupene-v-spornom-tendri.html
je to spolatnne citanie, ale v diskusii ma b.pityo zaujmave info

810zssk
Stĺpec navyše by (ako píšeš) platil len keby sa to malo týkať len nedele, čo som nenavrhoval.
Trolejbusové nočáky a ich nenadväznosť na spoje na stanicu sú skutočne problém, ale treba ho riešiť systémovo (a keď nie systémovo, tak by holt na N72 po 04:30 jazdil autobus a išiel až na stanicu :)). Inak drvivá väčšina mesta má spojenia na stanicu v noci minimálne tak dobré ako cez deň, ak nie lepšie kedže je tam centrálny prestupný uzol. Do lokalít kde nočáky nejazdia by samozrejme tie denné linky začali jazdiť v bežnom čase, prispôsobené odchodom tých nočákov (detto tangenciálne linky ako napr. 65, ktoré by začali jazdiť od piatej ako dnes).
Inak ja nevnímam nočné linky ako nejakeho mýtického strašiaka ktorého by sa ľudia mali báť používať a kvôli Nku na začiatku čísla linky sa báť cestovať MHD