Do Karlovej Vsi pôjdu staré autobusy, kúpené v spornom tendri
https://bratislava.sme.sk/c/22149429/do-karlovej-vsi-pojdu-stare-autobusy-kupene-v-spornom-tendri.html
je to spolatnne citanie, ale v diskusii ma b.pityo zaujmave info
https://bratislava.sme.sk/c/22149429/do-karlovej-vsi-pojdu-stare-autobusy-kupene-v-spornom-tendri.html
je to spolatnne citanie, ale v diskusii ma b.pityo zaujmave info

Andy
Hneď mi napadol jeden príklad, okolo piatej ráno linka 201 smer centrum, tá je slušne využitá od prvého odchodu a v jej trase v mnohých reláciach nie je nejaká slušná náhrada vo forme nočáku. Napríklad na stanicu má zopár šťastlivcov N70 a N74, ale ostatní cestujúci na stanicu by určite ocenili prestup na Hodžovom medzi N72 a N70 v čase, keď aj priamy trolejbus je občas rizikový pre stihnutie vlaku.
Ak chceme atraktívnu MHD, tak proste od tej piatej ráno musia jazdiť denné spoje. Nedávno dalo mesto peniaze na MHD zadarmo na to, aby ľudí prilákalo do MHD akože jednoduchosťou (aj keď o racionalite toho kroku by sa dalo polemizovať), a toto by bolo presne opačné.