Reply on: david1 #220003:
A dokonca keby jeden tyzden kazdy mimobratislavský pri vstupe na uzemie bratislavy zaplatil jedno euro myto...mal by si to aj z coho vyfinancovat....
Koniec koncov, zit v bratislave, robit v bratislave, byvat ut 5/7 dni v tyzdni, ale trvaly pobyt mat v hornej dolnej a odvadzat prachy tam..je vlastne...aj dostatocnym dovodom pre takuto srandu.... Fakt ale ostava,. kde na to vziat prachy... Osobne si myslim, ze ak nepride k bajnemu zabetonovaniu elektrickovych trati, tak to predlzenie radial do casti, ktore sa tahaju ako sliz je potrebne. Dokonca, osobne som toho nazoru, ze popri tychto castiach viest aj nove zeleznicne spojenia pre rychlu dopravu. Aby nevznikla dalsia dubravska karlovka, kde si vsetci musia miesto 10 minut po prazskej uzivat LeTourDeKarlsdorf s 30minutovou vyhliadkovou trasou pre turistov.... Logicky, dolne hony su dobry adept, ale pri zastavkach kazdych 300m to je dalsia 30min radiala bez moznosti ukoncenia skor, posilakov, ci pri nehode odstavenia celej radialy..... Tu by mozno skor bolo vhodne pouvazovat nad zeleznicnym spojenim niekam do mesta, mozno system tramtrain, pricom vyuzit vbeh niekde v meste (mozno filialka? ) aby to zas nevyplulo niekde v prdeli mimo mesto na stanici....ale sucasne to rychlo doviezlo z okraja.
david1
Vymýšlať baterkovú L211 do Dúbravky je blbosť. Na Patrónke je konečne po zatrolejovaní prestup na hrane v oboch smeroch.
L211+212 robí dostatočnú kapacitu na Kramáre zo západnej časti BA aj zo Záhoria.