Reply on: munww #218596:
A s akým intervalom by ich tie busy nahradili? Inak v mestách veľkosti Bratislavy sa dnes bežne nakupujú a prevádzkujú električky dĺžkovej kategórie 45 metrov. Koľko autobusov by nahradilo takúto električku? O koľko viac miesta by potrebovali?
munww
Treba na vec pozerať z dlhodobého hľadiska. Ty vyhlasuješ, že električky sú lacnejšie no čísla nedávaš. Odhaduješ ako aj ja.
Ľudia majú električky radi, sú pohodlnejšie a v špičke sa hýbu rýchlejšie. Tak na vec pozerajú aj mnohí papaláši, ktorí o veciach rozhodujú. Nevedia si predstaviť, že busy budú stále pohodlnejšie, jazdili by plynulejšie a minimálne rovnako rýchlo ako električky,keby sa hýbali v terajšom električkovom priestore.
Nezabúdaj, že papalášom v Dopravných podnikoch a na Magistráte električková doprava vyhovuje kvôli vlastným finančným a iným záujmom. Kašlú na normálnych ľudí. Obstarávanie rôznych prác a služieb sú pre nich osobné finančné príležitosti, v divízii elektrické dráhy zamestnávajú svojich, skrátka väčšia príležitosť na korupciu a rodinkárstvo. Zváž, že DPB zamestnáva z celkového počtu zamestnancov len 40 percent vodičov. Plytvá verejnými zdrojmi až je to fakt nechutné. Zdravý pomer by bol minimálne opačný, vodičov by malo byť aspoň 60 percent. Myslíš, že papaláši kvôli tomu nespávajú?
Podobne môžu uvažovať aj ľudia a papaláši v Prahe a iných mestách, nemyslíš?