Jo, ešte jedna vec... Keď už žiadne iné argumenty nechceš vidieť, aspoň ekológia ti niečo hovorí?
Po celom svete sa rozbiehajú rozsiahle projekty na zlepšovanie mikroklímy miest zazeleňovaním či osádzaním priepustnejších povrchov. A ty prídeš s tým, aby sme si rozsiahle štrkové či trávnaté pásy (ktorých do 5 rokov ešte pribudne) nahradili súvislým asfaltom (ktorý je ešte aj tmavší -> albedo). Zdá sa ti BA v lete málo vypečená???
Po celom svete sa rozbiehajú rozsiahle projekty na zlepšovanie mikroklímy miest zazeleňovaním či osádzaním priepustnejších povrchov. A ty prídeš s tým, aby sme si rozsiahle štrkové či trávnaté pásy (ktorých do 5 rokov ešte pribudne) nahradili súvislým asfaltom (ktorý je ešte aj tmavší -> albedo). Zdá sa ti BA v lete málo vypečená???
munww
Zjavne nie si schopný normálne reagovať na to čo píšem. Takže ešte raz:
Neviem koľko je električiek. Ak ich je 100 (asi viac) tak vzhľadom na rozdiel kapacít treba vzhľadom na tvoje čísla cca 135 autobusov. Na každý voz aby jazdil od rána do noci a väčšina aj cez víkend treba 3 vodičov. Niektoré však jazdia len v špičkách, tzv. delené služby, a na tie vozy treba jedného vodiča. Sú aj nočné vozy no tie sú väčšinou pokryté už spomínanými vodičmi v rámci zadelení.
Tých 35 extra autobusov by jazdilo len v pracovných dňoch v špičke. Čiže treba 35 extra vodičov. Ak to zaokrúhlime na 50 kvôli potrebe ďalších opravárov a podobne, divízia autobusy by narástla o 50 ľudí.
Divízia električky zamestnáva v nevodičských pozíciách viac ľudí, sú tam samozrejme aj riadici pracovníci s vysokými platmi...