S tou 83 alebo 84 som myslel zmenu druhej konečnej pre spestrenie spojenia. Patrónka, centrum by ostali zachované. Ako som písal spojil by som to na priamo s východom mesta.
A kedze DPB to nebol schopny niekolko rokov spravne nastavit na "teplomeroch", tak necakajme ze to spravne nastavi na novych displejoch (k pripadnemu "nedasato" vopred uvadzam ze v Brne sa na teplomeroch aj vsetkych druhoch displejov spravne pri N linkach vypisuje Nko a to to oznacovanie Nkami zaviedli o niekolko rokov neskor ako DPB).
jedná sa o systémové označenie tej linky, to je bežné vo všetkých vozoch, ktoré disponujú novým typom displejov... na nočákoch máš napríklad 455, 429 miesto N55 a N29...
Moze byt, ja som to len uviedol ako mozny protiargument Urcite nie som za akekolvek zasahovanie do 88, povazujem ju za jednu z najlepsie riesenych liniek v meste.
Linka 80 chodi uz beztak dost prepchata.. Najma rano. Keby sa tam mali tlacit aj povodni cestujuci z 88, tak neviem, aky interval by tam bol vhodny potom. 2minuty? ?
Aj keby sme hned povazovali useknutie 88 v Petrzalke za dobry napad, tak ju nemas kde otocit Plus by si zhorsil spojenie pre okolie zast. Zaporozska, hoci tam by sa dalo argumentovat ze 80ka je sama o sebe dost dobre spojenie.
Obmedzeine 83 a 84 by nebolo ziaduce, sice tiez idu z Petrzalky do Dubravky, ale po uplne inej trase a teda obsluhuju aj uplne nesuvisiace relacie (napr. Petrzalka - Patronka, Patronka - Dubravka, centrum - Dubravka, atd).
Linkovanie autobusov by som okrem upravy 95ky v zasade vobec neriesil - sucasne linkove vedenie uz s elektrickami pocita. Mozno by som akurat este uvazoval od nejakom napojeni Auparku na elektricku.
V X13ke, odchod zo šťanici o 8:48 (vozidlo bolo tusim #1065) vnutorny mega displej ukazoval cislo linky 813 a nie X13 ?
Inac ten spoj bol ale riadne natrieskany, ked sme odisli zo SAV som sa az cudoval ze vsetkych pobral ?
To ma napadlo keby pod most išla aj L6. No asi fakt nie je moc na nej čo meniť. Okolie Záporožskej potrebuje spojenie do centra pod most. Useknutie L88 v Petržalke by im skomplikovalo cestovanie.
Tiež som niekde čítal o predbežnom návrhu L6 preto som to napísal. Pokiaľ by však mala ísť až do Dúbravky bude rozhodne treba obmedziť duplicitné spojenie Petržalka Dúbravka vo forme L83 alebo L84.
Mne tam stále chýba rýchle spojenie západ - východ vo forme bývalej L34 prípadne spojenia L39+84 a následnom posilnení L31.
No ak nebude električka výrazne rýchlejšia ako busy tak Dúbravčania ich nezačnú využívať. No a to tak skoro nebude...
Tipujem ze Dubravke zostane L6 ktora sa od januara predlzi do Petrzalky. No L1+L6 mi pride najsomarska kombinacia do Petrzalky. Aj mne sa pozdava L1+L3 do Petrzalky, o ktorej uz recnim polroka min.
Vyhladovo teda:
L1 a L3 s 30T - cca 22 vozidiel do Petrzalky
L4 - zbytok 30T
L5 . krasnanske 29T - 15 vozov, 1-2 2T6
L9 - juracke 29T - 13 vozov
L2,L6,L8 s K2S
L8 - NLS - Ruzinov cez Obchodnu
L6 KV - VInohrady
L1 určite pôjde v trase Petržalka - Hl. stanica aj ,keď je bude o niečo dlhšia jazdná doba. Donekonečna nebude jazdiť X13. Nosná trasa L1 bude Petržalka - Obchodná a v určitých časoch to bude aj centrum - stanica.
K Eurovei pred vchod ostane L210.
K druhej linke ktorá to bude ťažko povedať. ja som to tipoval aj na L6 Petržalka - Karlova Ves po nábreží. Následne by sa dalo hýbať aj s trasou L 88. Prípadne aj ako navrhoval 810 zssk 1+3.
frenky