No cestovať na stanicu cez Štefanovičovu pohodlne električkou bez prestupu je fajn. Neviem či niekto niekedy išiel v nedeľu večer alebo v piatok popoludní z/na stanicu tak L1 a 2 boli naozaj natrieskané. Mimochodom bolo povedané, že akonáhle sa otvorí Štúrová ulica, linka X13 úplne zanikne, čiže de facto by sa človek z Petržalky dostal električkou do mesta a nemal by kde prestúpiť na iný spoj a preto by ostal sedieť v L1 a išiel pekne tam, kde mu treba. A tiež si myslím, že na Obchodnej ulici sa pohybuje veľa Petržalčanov.
L3 alebo 8 do Petržalky ? Dobrý nápad, najmä ako spojenie Trnavského mýta z Petržalkou cez Špitálsku , len ja by som asi zvolil variant, aby L9 bola presunutá do Petržalky a aby prišla na stálo L6 z Karlovky ku ŽST Vinohrady, tak ako chodila pred rozkopaním Jesenského. Zabezpečil by sa kvalitný spoj jednak Trnavského mýta z Petržalkou, stále by bol zabezpečený spoj s Karlovou Vsou (L4) a takisto by sa z Karlovky L6 posilnila doprava aj do Rače.
L3 alebo 8 do Petržalky ? Dobrý nápad, najmä ako spojenie Trnavského mýta z Petržalkou cez Špitálsku , len ja by som asi zvolil variant, aby L9 bola presunutá do Petržalky a aby prišla na stálo L6 z Karlovky ku ŽST Vinohrady, tak ako chodila pred rozkopaním Jesenského. Zabezpečil by sa kvalitný spoj jednak Trnavského mýta z Petržalkou, stále by bol zabezpečený spoj s Karlovou Vsou (L4) a takisto by sa z Karlovky L6 posilnila doprava aj do Rače.
Viko
(a jeden povzdych na zaver)
Podla mna petrzalska elektricka vypali nateraz ako fail tak ci tak, pretoze 1. etapa nevyriesi pre vacsinu obyvatelov nic, lebo tomu nie je prisposobene autobusove LV. Co donuti ludi uprednostnit pomalsie spojenie s dalsim prestupom na mieste, kde viacmenej nic nie je? A vobec, preco by sme ich mali na nieco take nutit? (napr rusenim ci skracovanim liniek). Takze cokolvek tam pojde, problemy s kapacitou to mat nebude. Ale necham sa prekvapit, ludia su nevyspytatelni.