Podložie a celá trať sa musí vymeniť tak ako to je v projekte a to z týchto dôvodov:
Pôvodná rekonštrukcia starej trate od Tunela po KV bola spackaná ( robili ju traja dodávatelia ) časť od tunela a j s problematickým miestom pod mostom a k z zástavke Botanická, od zástavky Botanická po Jurigovo námestie druhá firma a tretia firma od JN po obratisko KV. Na trati boli tieto chyby
- úsek za Tunelom po PKO je zle odvodnený a preto trať sada a tvoria sa husenky a za nedlho to bude vyzerať tak vlkovato aj od Tunela po Most SNP.
- úsek od PKO po Botanickú záhradu je zle položená geometrická os trate, náklon trate v oblúkoch je malý a a pri stavbe im os ušla práve pod mostom o asi 20 cm, preto je práve prechod cez uvedený priechod taký komplikovaný výškový rozdiel na vonkajšej strane koľaje 30 cm, a k postrehu UFA, je tam budovaná čiastočná PJD ( chod sa pozrieť do Petržalka na PJD novej električky tam ma byť vybudovaná) Bola veľká chyba že sa prejazd cez trať budoval práve na tomto mieste. V starých projektoch mal byť premostený a mal sa estakádou napájať v priestore dnešného parkoviska pod mostom.
- pri budovaní uvedeného miesta sú tieto možnosti, vytvoriť PJD tak aby os koľaje k polohe cesty bola vo vodorovnej rovine , ale tým pádom by traťová rýchlosť musela byť na maximálne 30 až 35 km čo by znižovala rýchlosť električiek, druhá možnosť zrušiť priechod ale bolo by potrebné zvýšiť náklon koľaje aby sa trať dala jazdiť minimálne 60 km/
- na trati od BZ po KV bude treba zlepšiť podložie a náklon trate
A nakoniec čudujem sa tomu že na trati na významných dopravných bodoch Tunel, Molecova, Hanulová, nevybudujú úvraťové spojky a nenakupujú sa obojsmerné električky s jednosmernými 50:50, potom nemusíte riešiť rôzne linkové vedenia. Problém každého mesta je ten že od centra na konec mesta cestujú ľudia v počte Molecova 80%, Karlova Ves 60 %, Hanulova 40%, Dúbravka 30%
Pôvodná rekonštrukcia starej trate od Tunela po KV bola spackaná ( robili ju traja dodávatelia ) časť od tunela a j s problematickým miestom pod mostom a k z zástavke Botanická, od zástavky Botanická po Jurigovo námestie druhá firma a tretia firma od JN po obratisko KV. Na trati boli tieto chyby
- úsek za Tunelom po PKO je zle odvodnený a preto trať sada a tvoria sa husenky a za nedlho to bude vyzerať tak vlkovato aj od Tunela po Most SNP.
- úsek od PKO po Botanickú záhradu je zle položená geometrická os trate, náklon trate v oblúkoch je malý a a pri stavbe im os ušla práve pod mostom o asi 20 cm, preto je práve prechod cez uvedený priechod taký komplikovaný výškový rozdiel na vonkajšej strane koľaje 30 cm, a k postrehu UFA, je tam budovaná čiastočná PJD ( chod sa pozrieť do Petržalka na PJD novej električky tam ma byť vybudovaná) Bola veľká chyba že sa prejazd cez trať budoval práve na tomto mieste. V starých projektoch mal byť premostený a mal sa estakádou napájať v priestore dnešného parkoviska pod mostom.
- pri budovaní uvedeného miesta sú tieto možnosti, vytvoriť PJD tak aby os koľaje k polohe cesty bola vo vodorovnej rovine , ale tým pádom by traťová rýchlosť musela byť na maximálne 30 až 35 km čo by znižovala rýchlosť električiek, druhá možnosť zrušiť priechod ale bolo by potrebné zvýšiť náklon koľaje aby sa trať dala jazdiť minimálne 60 km/
- na trati od BZ po KV bude treba zlepšiť podložie a náklon trate
A nakoniec čudujem sa tomu že na trati na významných dopravných bodoch Tunel, Molecova, Hanulová, nevybudujú úvraťové spojky a nenakupujú sa obojsmerné električky s jednosmernými 50:50, potom nemusíte riešiť rôzne linkové vedenia. Problém každého mesta je ten že od centra na konec mesta cestujú ľudia v počte Molecova 80%, Karlova Ves 60 %, Hanulova 40%, Dúbravka 30%
N/A
Keď tam dajú nové S49 aj podvaly a bude to rovnako podbité, smerovo, výškovo sklony, čo sa zmení? To isté sa dá spraviť s tou traťou aj teraz, aj zatrávniť..
A pevné JD cez priecestia si môžu robiť, aj keď ich prínos je otázny - viď nové priecestie s PJD pri Lafranconi moste smer z Mlynskej doliny, kde je 30 km/h a sklon trate na priecestí a mimo priecestia je rozdielny.