Celkom v pohode. Len otázka: na zastávke sa môže "zastaviť vozidlo"? Myslím tým, keď zastavím na zastávke (z dôvodu kongescie) a následne zastaví vozidlo MHD z ktorého vyjdu ľudia štrikujúci sa medzi autami, tak je to v poriadku?
Druhá ani nie otázka, ale skôr návrh: prečo konečne nezovšeobecníme v zákonoch striedavé radenie (tzv. zips) na všetky možné prípady? Lebo pri poslednom obrázku má podľa platných pravidiel cestnej premávky dať vodič na električkovej trati prednosť pred vozidlami v pribežnom pruhu, čo znamená, že ak by sa dodržiavala litera zákona v plnom znení, opäť anti-preferenciu.
Pokojne by sa hodila aj dopravná značka "iný zákaz" s dodatkom "vodiči! Umožnite vyprázdniť priestor koľajiska".
Najpozoruhodnejšie je ale vidieť, že BA musela byť skoro tri roky bez električiek na hlavnú stanicu kvôli takejto bagateľnej oprave len preto, aby si mohli politici pripísať body až práve pred voľbami.
Mmch., aká bude konštrukcia telesa na rekonštruovanom úseku? Podľa navážaného kameniva klasika - štrkové lôžko, pražce (drevo? betón?), žliabkové koľajnice a panelový zákryt?
Zatiaľ prebiehajú práce za verejné peniaze, Ballo podľa zmluvy prispeje obrazne povedané len na koľajnice a výhybky. S klauzulou v zmluve, že ak do konca roka 2016 neskolauduje všetky potrebné objekty, tak si bude môcť svoj príspevok 500-tísíc eur nárokovať od DPB. Jasný kauf, lebo žiadne objekty sa stavať nebudú.
Čo sa týka tempa, spodný úsek robí Železničné stavebníctvo Bratislava, ktoré bolo najaté, pretože by to zrejme Rail Ways so svojimi kapacitami do novembra nestihol. Preto aj ten harmonogram v Dúbravke, pretože pôvodne to mal robiť Rail Ways, tak ako všetky DPB rekonštrukcie.
Pozerám, že týmto tempom to stihnú spraviť do konca mesiaca. Na rozdiel do takej Dúbravky - ale aspoň vidno, ako prebiehajú práce za súkromné a ako za verejné peniaze.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.