to all: V jednom má trubo ale pravdu. Je tu dosť ľudí, ktorý za chrbtom nadávajú na jedného a potom druhého, ale keď sa s ním stretnú tak sú najväčší kamaráti. Ja v podstate len neviem, ktorý z vás nadáva na mňa, avšak asi ich bude dosť.
Martyk: Prečo odsudzuješ človeka, ktorého na MHD baví aj nieo iné, ktorý chce vedieť, ktoré vozy ešte jazdia a ktorý nie (u DPB dosť podstatné). Ľudí, ktorých baví si zapamätať čísla busov. Ja som výpravu na dispečery napísal len dvakrát a to preto aby som možno potešil chalaniskov ale moc ma to nezaújma to však nie je dôvod aby som ich odsudzoval. Predsudky sú vrahom ľudskosti.
Turbo: Ak ťa možno poteší, tak pánovi Koladovi sme povedali na stretnutí dve veci a to, že plyňáky sa už rozpadajú, bol dosť prekvapený, a to, že DPB si platí firmu, ktorá umýva vozy. A z toho bol veľmi prekvapený a možno s tým aj niečo spraví.
Okrem iného pán L. raditeľ 4 sekcie obrátil kabát. Sedel rovno za mnou a keď sa hovorilo o metre tak mal len také tiché poznáky, tak aby to niekto z nás počul, že metro je drahé a nemyslitelné a nikdy na to nebudeme mať a že treba rozvýjať eliny.
Prevrátenie kabátu bolo potvrdené aj z iného zdroju.
Martyk: Prečo odsudzuješ človeka, ktorého na MHD baví aj nieo iné, ktorý chce vedieť, ktoré vozy ešte jazdia a ktorý nie (u DPB dosť podstatné). Ľudí, ktorých baví si zapamätať čísla busov. Ja som výpravu na dispečery napísal len dvakrát a to preto aby som možno potešil chalaniskov ale moc ma to nezaújma to však nie je dôvod aby som ich odsudzoval. Predsudky sú vrahom ľudskosti.
Turbo: Ak ťa možno poteší, tak pánovi Koladovi sme povedali na stretnutí dve veci a to, že plyňáky sa už rozpadajú, bol dosť prekvapený, a to, že DPB si platí firmu, ktorá umýva vozy. A z toho bol veľmi prekvapený a možno s tým aj niečo spraví.
Okrem iného pán L. raditeľ 4 sekcie obrátil kabát. Sedel rovno za mnou a keď sa hovorilo o metre tak mal len také tiché poznáky, tak aby to niekto z nás počul, že metro je drahé a nemyslitelné a nikdy na to nebudeme mať a že treba rozvýjať eliny.
Prevrátenie kabátu bolo potvrdené aj z iného zdroju.
Sarko
Neviem čo má náročnosť práce jednotlivých funkcií v prevádzke MHD spoločné s propagandou.
Keďže svoje stanoviská som už niekoľkonásobne uviedol a myslím si, že dostatočne podrobne a v prospech DP a MHD ako takej, nebudem sa už opakovať. Preto by si mohol Ty sám konkretizovať, čo si myslíš, že vlastne obhajujem a proti čomu sa staviam. Podľa toho zaujmem stanovisko.
Čo sa týka nevoľností vodičov, veru jedna taká sa v KE nedávno stala, bol aj privolaný dispečing, ktorý vodiča preveril, ale keďže vodič trval na tom, že je už v poriadku, že to bola iba náhla chvíľková nevoľnosť, nechali ho pokračovať v jazde (pred službou si zabehal 30km). To, že za 5 rokov nebolo potrebné v Bratislave ani v Košiciach vymeniť vodiča z dôvodu nevoľnosti, môže súvisieť aj s preventívnymi lekárskymi prehliadkami. Na druhej strane by to mala byť aj samozrejmá zodpovednosť vodiča, ak má pocit, že nie je v poriadku, aby nepodcenil situáciu a sám šiel na lekárske vyšetrenie. Preto by som za tým nehľadal žiadne špekulácie.