Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Michal111 #202516:
ide o šikovnosť, ale šikovný vodič dieru radšej obíde za cenu pár cm od obrubníka, namiesto toho, aby do nej vošiel a za pár mesiacov by mal opäť rozhrkaný autobus a množstvo zbytočne rozbitých súčiastok, dodatočné náklady na opravy.. samozrejme záleži to od konkrétnej situácie, len pripomínam že to už nie je také jednoduché ako kedysi, niekde je NP busom problém pristaviť aj ku kasselaku, aby nezbrusil naraznik
Na Botanickej uz valcuju asfalt ?
Reply on: Michal111 #202516:
A niektorí vodiči nemajú problém pri vchádzaní k obrubníku oškrieť spodok vozidla a potom je každá jedná sorka na pravom prednom rohu škrtnutá a polka citelisov má prasknutý nárazník..
Reply on: tbus #202512:
Treba preškoliť vodičov ako správne vchádzať s nízkopodlažným vozidlom na zastávku. Niektorí vodiči nemajú problém zastavovať až k obrubníku, takže problém vidím u šikovnosti a cviku vodiča.
Reply on: Ike #202514:
Nie.
Reply on: tbus #202512:
To je neriešiteľný problém?
V dnešnej ankete chýba možná odpoveď: kúpil som si autobus ?
Reply on: JaJ #202511:
vysokym ikarusom, karosam sa dalo bez problemov pristavit k obrubniku na tesno, ptezoze spodna hrana vozidiel bola vyssie ako hrana obrubnika, previsom sa dalo v pohode zajst az nad chodnik, nizsim nizkopodlaznym autobusom sa naopak moze stat ze roh autobusu moze narazit o obrubnik, preto treba s nimi pristavoi opatrnejsie, niekedy kvoli dieram na zastavke radsej aj dalej, ale nie kvoli zabave, ale kvoli tomu aby neznicili autobus
Keď žila moja mamina, veľmi si pochvaľovala Pertžalských šoférov autobusov, že sú ohľaduplní a na zastávkach vždy pritiahnu autobus až ku obrubníku chodníka a tak sa tam dá ľahko nastúpiť.

Teraz máme nízkopodlažné autobusy, ale zrejme zbytočne, lebo vodiči akoby mali totálnu zábavu (alebo že by boli len bezohľadní?) z toho, že sa snažia zastaviť čo najďalej od chodníka a tak nastupovanie znepríjemňujú aj zdravším a mladším, nie len starším a chorým cestujúcim!?!?
Inspiracia pre DPB Trakker je nepotrebny 🙂 Inak zaujmave 741 v rusky hovoriacej krajine.
https://www.youtube.com/watch?v=Ez-MChCTGoQ
Reply on: Error 0x007 #202507:
pokiaľ nebude pri cintoríne nový asfalt, tak tam troloSORy nepáchnu ani náhodou ?
Reply on: Marek1978 #202485:
Libchavske pomsty na L208? No ja neviem, ked som dnes videl staru, dobru 15Trku suchat klb po asfalte pri cintorine, tak s toho nemam taky dobry pocit ?
Reply on: Sommelier #202504:
k X5 ?
Reply on: Sommelier #202504:
Propeler! ?
Reply on: Ike #202482:
Nerád chytám za slová ale k čomu ako ma byt ta električka doplnok ??
Reply on: AAA #202500:
Snad to nie je žiaden svetoborný objav, bicykel je pre mnohých najrýchlejší alebo prijateľný spôsob ich dopravy a nejedno mesto to chápe a naopak sa snaží cyklistom vytvárať vhodne podmienky. ☺ A v nejednom meste s vyspelejsimi nosnymi systémami sa nájdu úseky kde ich bicyklom s prehľadom predbehnes.. (Ja len tak, ze nastavovať latku systému podľa bicykla je dost na vysoko)
Reply on: Juraj76 #202501:
Ešte sa doplním, že podľa tejto stránky sa od zajtra menia cestovné poriadky niektorých liniek.
Reply on: Juraj76 #202497:
Ešte sa doplním, že poda tejto stránky sa od zajtra menia cestovné poriadky cestovných liniek. A linka 208 medzi nimi nie je. Takže aj to nahráva tomu, že Weigel klame, lebo v opačnom pípade by platilo, že všetky končiace vozy na tejto linke by išli ku vozovni Hroboňova a nie ku vozovni Trnávka. Alebo zase hovoril o poriadne vzdialenej budúcnosti, ako pri garantovanej nízkopodlažnosti pri krátkych vozidlách, kde stále nie je?
Reply on: Ámos #202480:
Konkrétne sa mi to podarilo pred pár rokmi na úseku ŽST Vinohrady - Pionierska.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.