Toto by stačilo vysvetliť aj neprofesionálnemu vodičovi. Napr. mne. Profesiálnemu vodičovi by mali stačiť jazdy po vozovni.
Zoberem 4 vozy, rozdelím vodičov na 4 smeny a ide sa na vec. Za deň je hotové "školenie". To nie je autoškola. A vôbec nie autoškola na vodičák typu B, kde uchádzač nevie, kde je ktorý pedál.
je mi to jasné, v prípade DPB si totiž nerobím ilúzie, že by čokoľvek spravili poriadne alebo načas. Len mi nie je jasný reálny dôvod... zistili, že sú to nepojazdné šroty či čo? ?
Pri tak neuveriteľne modernom systéme riadenia so 4 dverami a dvomi pedálmi si hádam nemyslíš, že pustia vodičov sa len tak školiť do ulíc. Samozrejme sa môžu maximálne na tie trolejbusy pozerať vo vozovni a študovať ich moderné funkcie a to rovno celý mesiac až do júna a potom možno do júla a nakoniec možno až do volieb
Profesionálnemu skúsenému vodičovi stačí len vysvetliť na čo má všetky tlačidlá a čo sa nimi ovláda a maximálne mu dajú 1 - 2 kondičné jazdy,aby sa s tým vozidlom zoznámil #wink
Neviem na čo tu hrajú také divadielko zo zaškolovaním vodičov keď každému je jasné kde to viazne ?
Keby sa vozový park obnovoval priebežne a nie raz za 30 rokov, tak by ani školenie nemuselo trvať jednu večnosť. Chápem, že pre vodičov je to niečo ako presadnúť z trabantu do formuly 1...
Aj sa vie koľko je/bolo prihlásených záujemcov?
A vieš mi dať prosím ťa aj link na požiadavky a bodové hodnotenie za krátke a kĺbové BUSy?Len pre zvedavosť čo asi môžeme očakávať ?
Tak to my sme to mali náročnejšie - teória bola v sobotu v školiacej miestnosti na Hroboňke, kde nám Vlado Pravdík nakreslil usporiadanie ovládacích prvkov na Sanose, v praktickej časti si každý mohol sám vybrať, kam pôjde (a ja som spôsobil Pravdíkovi spôsobil šok, keď som sa vybral na Tolstého) a prvú službu na Sanose som mal až v pondelok - moju neskôr kmeňovú 212/2, výnimočne však nie so 6606 ale s 6517, zapožičanou od Vlada Gibalu.
ja som mal zácvik na Sanos - teória z Hroboňky na Šulekovu sledovanie Miša Zdarílka na sedačke nad pravým predným kolesom a prax zo Šulekovej na Hroboňku za volantom, v garáži pečiatka a poobede som už jazdil na 6501 ? ? ?
Pretože nikto nie je povinný odísť po dosiahnutí dôchodkového veku do dôchodku, pretože nikto nemôže byť nútený k odchodu do dôchodku, pretože pokojne mohol doštudovať v 22 rokoch (dvanásťročenka + 4 roky VŠ), takže ešte nemusí byť ani v dôchodkovom veku no a v neposlednom rade preto, že zaňho, napriek rozporom v názoroch, asi nemajú náhradu.
Takže do DPB prišlo vyše 350 žiadostí a oddeleniu Tarify sa to nepodarilo doteraz spracovať. To je aktuálna informácia od pani mediátorky. Myslím žiadosti o vrátenie alikvotnej čiastky za neprecestovaný PCL po vzniku nároku na bezplatnú MHD (darcovia krvi a odbojári).
Preto v týchto prípadoch nedodržiavajú 30-dňovú lehotu na odpoveď / vybavenie. Škoda len, že na tarifnom nespravili e-mail (šablónu), ktorým by ľudí o tom informovali... A aj na svoj web a Facebook stránku by to mohli dať. Poradím im to.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike
Zoberem 4 vozy, rozdelím vodičov na 4 smeny a ide sa na vec. Za deň je hotové "školenie". To nie je autoškola. A vôbec nie autoškola na vodičák typu B, kde uchádzač nevie, kde je ktorý pedál.