Taktiež ti môžem opakovane oznámiť, že sa môžeš obrátiť na Ing. Šestinu. Požiadavky na rozsah preškolenia vodičov na nový typ vozidla stanovuje ministerstvo dopravy, nie Ike.
Aj pre šukafóna: Požiadavky na rozsah preškolenia vodičov na nový typ vozidla stanovuje ministerstvo dopravy. Spýtajte sa v Prešove, ako dlho trvalo, kým sa SOR-ky dostali do premávky kvôli zaškoľovaniu vodičov.
Toto by stačilo vysvetliť aj neprofesionálnemu vodičovi. Napr. mne. Profesiálnemu vodičovi by mali stačiť jazdy po vozovni.
Zoberem 4 vozy, rozdelím vodičov na 4 smeny a ide sa na vec. Za deň je hotové "školenie". To nie je autoškola. A vôbec nie autoškola na vodičák typu B, kde uchádzač nevie, kde je ktorý pedál.
je mi to jasné, v prípade DPB si totiž nerobím ilúzie, že by čokoľvek spravili poriadne alebo načas. Len mi nie je jasný reálny dôvod... zistili, že sú to nepojazdné šroty či čo? ?
Pri tak neuveriteľne modernom systéme riadenia so 4 dverami a dvomi pedálmi si hádam nemyslíš, že pustia vodičov sa len tak školiť do ulíc. Samozrejme sa môžu maximálne na tie trolejbusy pozerať vo vozovni a študovať ich moderné funkcie a to rovno celý mesiac až do júna a potom možno do júla a nakoniec možno až do volieb
Profesionálnemu skúsenému vodičovi stačí len vysvetliť na čo má všetky tlačidlá a čo sa nimi ovláda a maximálne mu dajú 1 - 2 kondičné jazdy,aby sa s tým vozidlom zoznámil #wink
Neviem na čo tu hrajú také divadielko zo zaškolovaním vodičov keď každému je jasné kde to viazne ?
Keby sa vozový park obnovoval priebežne a nie raz za 30 rokov, tak by ani školenie nemuselo trvať jednu večnosť. Chápem, že pre vodičov je to niečo ako presadnúť z trabantu do formuly 1...
Aj sa vie koľko je/bolo prihlásených záujemcov?
A vieš mi dať prosím ťa aj link na požiadavky a bodové hodnotenie za krátke a kĺbové BUSy?Len pre zvedavosť čo asi môžeme očakávať ?
810zssk