oki to mi je jasné,že som tam urobil chybu ))) len ono fakt je to tu akosi zvláštne,ked DP si robí zbierku vozidiel,ktoré sú ešte prevádzky schopné ......
http://imhd.sk/ba/media/gn/00058183/6401-Vozovna-Trnavka.jpg ked som poslal otázku na adresu DP BA,čo s týmto vozidlom,čo ho vobec uvidíme jazdiť na cestách ....došla mi že,zvažuju jeho prestavbu,a preratuváju jeho finančné zataženie DP.... xi xi ...super)!! čo vy na to ???
Ak pôjde mesto do rekonštrukcie električkovej trate na hlavnú stanicu samo, je šanca, že bude kríženie so Šancovou mimoúrovňové alebo toto riešenie definitívne zanikne a električky budú aj naďalej 1-2 minúty strácať na semaforoch?
a 31Tr sú duobusy, alebo len s pomocným dieselagregátom? Lebo to druhé by malo byť primárne určené na mimoriadne prípady na trati a nie pravidelnú prevádzku. Aspoň tak to tu na fóre bolo písané pred dodávkou našich 25tiek
no ved tak to pozadovali na magoriate, ze z Patronky na Kramare pod dratom a dalej na agregat, "ved to je duobus a podla info vyrobcu ma dojazd 100 km" ? a obide sa tym aj poziadavka EU
treba sa pozrieť do územného plánu kadiaľ je navrhnutá trať do Lamača... myslím že toto bude nutné najprv upgradovať až potom premýšľať nad začatím ťahania trate...
pokiaľ viem, tak aj tu sú najčastejšie problémy s diferákom, niekedy to nechajú dospieť do takej absurdity, že sa musí kúpiť komplet nová zadná náprava, holt je to cena za jednomotorový klbák na trati so stálym stúpaním cca 7%, ktorý jazdí skoro nonstop plný
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike