Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petto #196882:
Ak si dobre pamätám veľkú položku tvorila hmotnosť, alebo niečo podobné, pričom to kritérium bolo na mieru pre hnuSOR.
Reply on: 810zssk #196893:
To by bolo asi najlepsie mozne riesenie ☺
Reply on: Ike #196895:
Ani jedno ?
Neviem či o tom viete ale ak nie tak čítajte:

http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=9194&secid=1

Dúfam že nebudú problémy ! 😕
Reply on: jokl #196903:
Nechcú oni náhodou spriahnuť 7303 so 7304?
Reply on: Andreas.Papak #196902:
oki to mi je jasné,že som tam urobil chybu ))) len ono fakt je to tu akosi zvláštne,ked DP si robí zbierku vozidiel,ktoré sú ešte prevádzky schopné ......
Reply on: jokl #196900:
Ta vpravo jazdi dennodenne a tu vlavo som ešte naživo nevidel ?
http://imhd.sk/ba/media/gn/00058183/6401-Vozovna-Trnavka.jpg ked som poslal otázku na adresu DP BA,čo s týmto vozidlom,čo ho vobec uvidíme jazdiť na cestách ....došla mi že,zvažuju jeho prestavbu,a preratuváju jeho finančné zataženie DP.... xi xi ...super)!! čo vy na to ???
ešte si treba uvedomiť že výkon APU v 25tr a 30tr /menovitý/ je rovnaký pritom 25tr má výrazne väčšiu hmotnosť
Reply on: BigMac #196859:
NB 18tka trolejbusová má o 6 kusov väčšiu kapacitu sediacich ako abus viď katalóg
za všerajšok skoro 120 príspevkov, to tu už dávno nebolo ?
Ak pôjde mesto do rekonštrukcie električkovej trate na hlavnú stanicu samo, je šanca, že bude kríženie so Šancovou mimoúrovňové alebo toto riešenie definitívne zanikne a električky budú aj naďalej 1-2 minúty strácať na semaforoch?
Reply on: Ttom #196894:
a 31Tr sú duobusy, alebo len s pomocným dieselagregátom? Lebo to druhé by malo byť primárne určené na mimoriadne prípady na trati a nie pravidelnú prevádzku. Aspoň tak to tu na fóre bolo písané pred dodávkou našich 25tiek
Reply on: Ike #196888:
no ved tak to pozadovali na magoriate, ze z Patronky na Kramare pod dratom a dalej na agregat, "ved to je duobus a podla info vyrobcu ma dojazd 100 km" ? a obide sa tym aj poziadavka EU
Reply on: VLK #196891:
Ano, uvedomujem, ja som hovoril o krizovatke v tuneli.
Reply on: BigMac #196826:
treba sa pozrieť do územného plánu kadiaľ je navrhnutá trať do Lamača... myslím že toto bude nutné najprv upgradovať až potom premýšľať nad začatím ťahania trate...
Reply on: 810zssk #196824:
uvedomuješ si, že vyústenie tunela spod Hlavnej stanice podľa Ballo projektu je za Šancovou na Štefanovičovej (Šancovú týmto prekríži mimoúrovňovo) ❓
Reply on: Solider #196889:
pokiaľ viem, tak aj tu sú najčastejšie problémy s diferákom, niekedy to nechajú dospieť do takej absurdity, že sa musí kúpiť komplet nová zadná náprava, holt je to cena za jednomotorový klbák na trati so stálym stúpaním cca 7%, ktorý jazdí skoro nonstop plný

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.