Súhlasím, že aj to jeden z problémov tohto mesta. Nakúpime si vozidlá, ktoré sa preukážu ako menej kvalitné a navyše si ich sami ničíme na našich cestách.
Ešte budeme plakať za 14Tr a 15Tr. A to mi vadilo hlučné kúrenie (podprdelné aj okenné) v búde.
No ale poľnohospodárska technika pozná iba búdku na traktore...
Ono poškodenie 25Tr je aj z toho dôvodu, že po trase ktorej premávajú je viacero nevyhovujúcich miest, ktoré vodiči osobákov oblúkom obchádzajú a občas predvádzajú kaskadérske kúsky avšak vodič trolejbusu si to nemôže dovoliť. Ak sa aj nasadí akékoľvek nízkopodlažné nové vozidlo na linku v priebehu pár mesiacov ľahko dopadne tak ako 25Tr. V priloženom odkaze sú zakreslené miesta, na ktoré som si teraz spomenul. Ide o cesty s nerovnosťami, kopu zaplátaných výtlkov a o stave niektorých zastávok ani nevravím. Cez teplejšie dni takmer každodenne nejaký vodič zachytí nízkopodlažným autobusom alebo trolejbusom nejakú nerovnosť v zastávke... Pokiaľ sa aspoň tie najkritickejšie miesta neopravia plošne a nie formou plátania stav akéhokoľvek vozidla bude taký ako teraz 25Tr. Avšak opravu nevidím reálne najbližších 10 - 20 rokov keďže 5 rokov mi sľubuje magistrát opravu 20 metrového úseku, ktorý má v správe a stále ju odkladá...
Chcem sa spýtať nové trolejbusy sa majú kúpiť s označovaním električeniek http://hradecketrolejbusy.cz/gal/30Tr/17/17b.jpg Načo to bude dobré? Veď sa práve spustil IDS takže električenky sa určite nebudú meniť na spôsob elektronickej peňaženky.
To má byť na nejaký prieskum toho odkiaľ kam ľudia smerujú alebo čo? A ak by hej ako chcú docieliť, aby si ľudia tú električenku označovali?
Nič, len narážam na isté problémy istých konštrukčných celkov v iných typoch Schade Strassenbahnwagenov (napr. 14T a 15T u DPP), ktoré tiež viac stoja ako jazdia...
jedna vec je oficiálna kapacita, druhá vec je koľko sa reálne do voza narve ľudí, aj Ikarus 280 mal kapacitu 150 ľudí a na Mlynoch sa do 1901-ky narvalo 358 študákov. keď sa nedajbože niečo stane v 30Tr s APU, kde bude viac ako 60 ľudí, kto bude za to zodpovedný? Súdruh Delfín, ktorý podpísal zmluvu? houbelajz, vodič má smolu, lebo umožnil nastúpiť viacej ľuďom, ako je kapacita voza
Ano viem o tej poziadavke. Sam predseda d.k. sa ma na to pytal, ci to nebude diskriminacna podmienka ak by to bolo v povinnej vybave pri klbakoch. No tazko povedat kedze, je cca typovo 4-5 klbakov na trhu dajme tomu:
1. Skoda 27 Tr SOLARIS ( 2 hnane napravy )
2. Solaris Trolino 18 s Cegelecom ( 2 hnane napravy )
3. klbovy HESS ( 2 hnane napravy )
4. Skoda 31 Tr SOR ( len 1 hnana naprava )
Nie je toto prave diskriminacia 4tého ? ALe zrejme nie Skodovka, tak ci tak by sla do tendra a SOR nie je vyrobca trolejbusov.
Súčasný problém víkendovej 33 je, že nemá prípoje na električky. Takmer vždy sa stáva, že príde električka tak prázdna 33 práve odišla bez čakania. Ten 10 min. a 15 min. interval sa dosť zle kombinuje. Navyše linky 9 a 5 jazdia vo vláčiku, takže pri ich každom druhom príchode trolejbus práve odchádza preč.
trolejbus6207