Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ono poškodenie 25Tr je aj z toho dôvodu, že po trase ktorej premávajú je viacero nevyhovujúcich miest, ktoré vodiči osobákov oblúkom obchádzajú a občas predvádzajú kaskadérske kúsky avšak vodič trolejbusu si to nemôže dovoliť. Ak sa aj nasadí akékoľvek nízkopodlažné nové vozidlo na linku v priebehu pár mesiacov ľahko dopadne tak ako 25Tr. V priloženom odkaze sú zakreslené miesta, na ktoré som si teraz spomenul. Ide o cesty s nerovnosťami, kopu zaplátaných výtlkov a o stave niektorých zastávok ani nevravím. Cez teplejšie dni takmer každodenne nejaký vodič zachytí nízkopodlažným autobusom alebo trolejbusom nejakú nerovnosť v zastávke... Pokiaľ sa aspoň tie najkritickejšie miesta neopravia plošne a nie formou plátania stav akéhokoľvek vozidla bude taký ako teraz 25Tr. Avšak opravu nevidím reálne najbližších 10 - 20 rokov keďže 5 rokov mi sľubuje magistrát opravu 20 metrového úseku, ktorý má v správe a stále ju odkladá...

https://mapsengine.google.com/map/edit?mid=zbA7VU2XZNv4.kxt3Nt-_Uiyg
Reply on: Quakeman #196868:
Ziadne 31T nabude! ?
Reply on: BigMac #196863:
30T a 31T sú úplne inej konštrukcie ako 14T a 15T takže bude mať pravdepodobne iné problémy.
Reply on: BigMac #196859:
Pozor, my sme bavili o kapacitnych rozdieloch medzi kratkymi, tykadlovymi hnuSORmi (s a bez APU)
Chcem sa spýtať nové trolejbusy sa majú kúpiť s označovaním električeniek http://hradecketrolejbusy.cz/gal/30Tr/17/17b.jpg Načo to bude dobré? Veď sa práve spustil IDS takže električenky sa určite nebudú meniť na spôsob elektronickej peňaženky.

To má byť na nejaký prieskum toho odkiaľ kam ľudia smerujú alebo čo? A ak by hej ako chcú docieliť, aby si ľudia tú električenku označovali?
Reply on: Petto #196861:
hlavne, že prvý tender požadoval voz s piatimi dverami, to nebola diskriminačná požiadavka?
Reply on: BigMac #196863:
Ja sa tesim na den ked odstavia 30T a s nimi aj trat do Petrzalky 🙂
Reply on: Quakeman #196858:
Nič, len narážam na isté problémy istých konštrukčných celkov v iných typoch Schade Strassenbahnwagenov (napr. 14T a 15T u DPP), ktoré tiež viac stoja ako jazdia...
Reply on: Tedomík #196855:
jedna vec je oficiálna kapacita, druhá vec je koľko sa reálne do voza narve ľudí, aj Ikarus 280 mal kapacitu 150 ľudí a na Mlynoch sa do 1901-ky narvalo 358 študákov. keď sa nedajbože niečo stane v 30Tr s APU, kde bude viac ako 60 ľudí, kto bude za to zodpovedný? Súdruh Delfín, ktorý podpísal zmluvu? houbelajz, vodič má smolu, lebo umožnil nastúpiť viacej ľuďom, ako je kapacita voza
Reply on: trolejbus6207 #196853:
Ano viem o tej poziadavke. Sam predseda d.k. sa ma na to pytal, ci to nebude diskriminacna podmienka ak by to bolo v povinnej vybave pri klbakoch. No tazko povedat kedze, je cca typovo 4-5 klbakov na trhu dajme tomu:

1. Skoda 27 Tr SOLARIS ( 2 hnane napravy )
2. Solaris Trolino 18 s Cegelecom ( 2 hnane napravy )
3. klbovy HESS ( 2 hnane napravy )
4. Skoda 31 Tr SOR ( len 1 hnana naprava )

Nie je toto prave diskriminacia 4tého ? ALe zrejme nie Skodovka, tak ci tak by sla do tendra a SOR nie je vyrobca trolejbusov.
Súčasný problém víkendovej 33 je, že nemá prípoje na električky. Takmer vždy sa stáva, že príde električka tak prázdna 33 práve odišla bez čakania. Ten 10 min. a 15 min. interval sa dosť zle kombinuje. Navyše linky 9 a 5 jazdia vo vláčiku, takže pri ich každom druhom príchode trolejbus práve odchádza preč.
Reply on: Error 0x007 #196856:
Mám pocit že -30 je rozdiel v kapacite NB 18 abusoidná vs. NB 18 trolejbusoidná, istý som si však nie som.
Reply on: BigMac #196854:
???
Reply on: Error 0x007 #196856:
pardon, styri
uz neviem pocitat, je moc neskoro ?
Reply on: Tedomík #196855:
Priestorovo je kapacita prave znizena o tie tri miesta na sedenie. Odkial ze sa tych dalsich 30 vynorilo ❓
Reply on: Error 0x007 #196845:
Tiež sa mi to nezdá. Sor BN10,5 má kapacitu 86 ľudí súhlasím s tým, že to pravda nieje lebo raz som robil štatistiku vyťaženosti X13. Žiaľ čísla si už úplne nepamätám ale keď to bolo plné tak tam bolo cca 65 ľudí a pochybujem, že by sa tam tí 19ti ešte napchali. Každopádne sa tam 60 ľudí zmesilo. a o čo je 30Tr s APU väčšia a tá veža zas nejaký vEľký priestor nezaberá

http://hradecketrolejbusy.cz/gal/30Tr/17/17b.jpg
Tuna je vidno tú vežu. V údajoch je oproti normálnemu trolejbusu 30Tr kapacita znížená o 34 ľudí! dosť pochybujem, že by sa ich tam natlačilo o toľko viac keby tam tá veža nebola (ešte si zober, že by tam boli ajtak sedačky) aj keď sú to určite tiež zase Sorkové počty

Tých 60 ľudí sa tam určite zmestí a určite to bude viac
Reply on: Quakeman #196840:
A podúrovňová navarovačka bude tiež? ?
Na okolky, brzdové jednotky a poprípade ešte niečo iné, napríklad na rámy a kĺby?
Reply on: Petto #196827:
to tu myslím Ivan Bútora spomínal, že taká požiadavka zaznela, samozrejme bola zmietnutá zo stola, lebo vyvolení taký voz nemajú v ponuke. čo myslíš, prečo okrem Slovákov, Hradca Králové a Teplíc nikto za tri roky výroby trolejbusy so SOR kasňou nekúpil a všetci volia radšej skriňu od Solarisu? osobne mám obavu, že objednané vozy nevydržia ani tých 8 rokov, ktoré spomínaš
Reply on: ivanbuto #196846:
Berem to tiez ako polo-riesenie, ale ked uz tu budu tie 30Tr s APU" tak ich vieme vyuzit bez velkych investicii prave na takejto okruznej 41.
Reply on: BigMac #196847:
Tam tusim to rozdelili aby sa aspon nieco stihlo postavit aby sme dostali nase spasonosne ojrofondy.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.