Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Súčasný problém víkendovej 33 je, že nemá prípoje na električky. Takmer vždy sa stáva, že príde električka tak prázdna 33 práve odišla bez čakania. Ten 10 min. a 15 min. interval sa dosť zle kombinuje. Navyše linky 9 a 5 jazdia vo vláčiku, takže pri ich každom druhom príchode trolejbus práve odchádza preč.
Reply on: Error 0x007 #196856:
Mám pocit že -30 je rozdiel v kapacite NB 18 abusoidná vs. NB 18 trolejbusoidná, istý som si však nie som.
Reply on: BigMac #196854:
???
Reply on: Error 0x007 #196856:
pardon, styri
uz neviem pocitat, je moc neskoro ?
Reply on: Tedomík #196855:
Priestorovo je kapacita prave znizena o tie tri miesta na sedenie. Odkial ze sa tych dalsich 30 vynorilo ❓
Reply on: Error 0x007 #196845:
Tiež sa mi to nezdá. Sor BN10,5 má kapacitu 86 ľudí súhlasím s tým, že to pravda nieje lebo raz som robil štatistiku vyťaženosti X13. Žiaľ čísla si už úplne nepamätám ale keď to bolo plné tak tam bolo cca 65 ľudí a pochybujem, že by sa tam tí 19ti ešte napchali. Každopádne sa tam 60 ľudí zmesilo. a o čo je 30Tr s APU väčšia a tá veža zas nejaký vEľký priestor nezaberá

http://hradecketrolejbusy.cz/gal/30Tr/17/17b.jpg
Tuna je vidno tú vežu. V údajoch je oproti normálnemu trolejbusu 30Tr kapacita znížená o 34 ľudí! dosť pochybujem, že by sa ich tam natlačilo o toľko viac keby tam tá veža nebola (ešte si zober, že by tam boli ajtak sedačky) aj keď sú to určite tiež zase Sorkové počty

Tých 60 ľudí sa tam určite zmestí a určite to bude viac
Reply on: Quakeman #196840:
A podúrovňová navarovačka bude tiež? ?
Na okolky, brzdové jednotky a poprípade ešte niečo iné, napríklad na rámy a kĺby?
Reply on: Petto #196827:
to tu myslím Ivan Bútora spomínal, že taká požiadavka zaznela, samozrejme bola zmietnutá zo stola, lebo vyvolení taký voz nemajú v ponuke. čo myslíš, prečo okrem Slovákov, Hradca Králové a Teplíc nikto za tri roky výroby trolejbusy so SOR kasňou nekúpil a všetci volia radšej skriňu od Solarisu? osobne mám obavu, že objednané vozy nevydržia ani tých 8 rokov, ktoré spomínaš
Reply on: ivanbuto #196846:
Berem to tiez ako polo-riesenie, ale ked uz tu budu tie 30Tr s APU" tak ich vieme vyuzit bez velkych investicii prave na takejto okruznej 41.
Reply on: BigMac #196847:
Tam tusim to rozdelili aby sa aspon nieco stihlo postavit aby sme dostali nase spasonosne ojrofondy.
Reply on: MatejBA #196844:
V schvaľovacej dokumentácii podjazdu pod D2+D4 bolo razítko vtedajšieho ŠDÚ na trolejbusy práve cez tento podjazd.
Reply on: BigMac #196843:
Som tusim tu cital ze vodici obcas vypustili odpadove vody na koleso vozidla...
Reply on: Error 0x007 #196845:
Dobre si počul.
Reply on: ivanbuto #196841:
A počkaj ešte, čo bude počas etapizácie petržalskej električky. Koľko ľudí (z toho mála, čo sa nami ešte je ochotných voziť) bude aj ochotných prestupovať kdesi na Bosákovej? Ďalšia hlboká rana...
Nesystémovosť ako vyšitá! Lebo celé naraz to spustiť nemôžeme Usmievavý Boľševik nám porozpráva, ako nie sú peniaze.
Reply on: Petto #196829:
Súhlas s BigMacom, nevymýšľajme tu rôzne polo-riešenia.
Reply on: Petto #196839:
Ja som pocul, ze ta kapacita bola umelo znizena aby to ram vydzal (väcsia vaha kvoli APU)
Reply on: ivanbuto #196841:
Ale vsak tam je "Super neriesitelny problem", ked cesta ide pod dialnicou a troleje by boli "nizko" (aspon tak znelo odovodnenie, preco sa este nepredlzila trolejbusova trat)
Reply on: ivanbuto #196841:
Pauzy? vo voze...
WC? živý plot pred Lidlom...
Reply on: Petto #196836:
Primárne tbusy tam, kde je kopec a silný záťažový smer. Fixné náklady sú vždy rovnaké na jednotku trate, sú vysoké a na rozumnú / prijateľnú výšku ich môžeš deliť práve počtom prepravených osôb.
Dokonca na úroveň lepšiu ako u abusu. Obávam sa však, že Šafranová nie je ten správny príklad.
Reply on: BigMac #196826:
Veď ja s Tebou takmer vo všetkom, čo si napísal, súhlasím, a linku 64 kritizujem od prvého dňa.
Rovnako poukazujem na problematickosť predĺženie trate na Trenčianskej, keďže nie je riešené sociálne zariadenie a nikto nevie povedať, kde a ako sa budú po novom pauzovať linky premávajúce do Ružovej doliny. Tiež z dopravného hľadiska otázna investícia.
A úplne súhlasím aj s potrebou zatrolejovania A-32, atď.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.