Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ivanbuto #196846:
Berem to tiez ako polo-riesenie, ale ked uz tu budu tie 30Tr s APU" tak ich vieme vyuzit bez velkych investicii prave na takejto okruznej 41.
Reply on: BigMac #196847:
Tam tusim to rozdelili aby sa aspon nieco stihlo postavit aby sme dostali nase spasonosne ojrofondy.
Reply on: MatejBA #196844:
V schvaľovacej dokumentácii podjazdu pod D2+D4 bolo razítko vtedajšieho ŠDÚ na trolejbusy práve cez tento podjazd.
Reply on: BigMac #196843:
Som tusim tu cital ze vodici obcas vypustili odpadove vody na koleso vozidla...
Reply on: Error 0x007 #196845:
Dobre si počul.
Reply on: ivanbuto #196841:
A počkaj ešte, čo bude počas etapizácie petržalskej električky. Koľko ľudí (z toho mála, čo sa nami ešte je ochotných voziť) bude aj ochotných prestupovať kdesi na Bosákovej? Ďalšia hlboká rana...
Nesystémovosť ako vyšitá! Lebo celé naraz to spustiť nemôžeme Usmievavý Boľševik nám porozpráva, ako nie sú peniaze.
Reply on: Petto #196829:
Súhlas s BigMacom, nevymýšľajme tu rôzne polo-riešenia.
Reply on: Petto #196839:
Ja som pocul, ze ta kapacita bola umelo znizena aby to ram vydzal (väcsia vaha kvoli APU)
Reply on: ivanbuto #196841:
Ale vsak tam je "Super neriesitelny problem", ked cesta ide pod dialnicou a troleje by boli "nizko" (aspon tak znelo odovodnenie, preco sa este nepredlzila trolejbusova trat)
Reply on: ivanbuto #196841:
Pauzy? vo voze...
WC? živý plot pred Lidlom...
Reply on: Petto #196836:
Primárne tbusy tam, kde je kopec a silný záťažový smer. Fixné náklady sú vždy rovnaké na jednotku trate, sú vysoké a na rozumnú / prijateľnú výšku ich môžeš deliť práve počtom prepravených osôb.
Dokonca na úroveň lepšiu ako u abusu. Obávam sa však, že Šafranová nie je ten správny príklad.
Reply on: BigMac #196826:
Veď ja s Tebou takmer vo všetkom, čo si napísal, súhlasím, a linku 64 kritizujem od prvého dňa.
Rovnako poukazujem na problematickosť predĺženie trate na Trenčianskej, keďže nie je riešené sociálne zariadenie a nikto nevie povedať, kde a ako sa budú po novom pauzovať linky premávajúce do Ružovej doliny. Tiež z dopravného hľadiska otázna investícia.
A úplne súhlasím aj s potrebou zatrolejovania A-32, atď.
Reply on: 810zssk #196807:
O tom ktoré sa tam postavý z eurofondov spolu s podúrovňovým sústruhom a ktorého servisné zázemie bude využívať Škoda transportation na ľahkú aj ťažkú údržbu po dobu 15 rokov.Podotýkam budú tam novopostavené budovy.
Reply on: Tedomík #196833:
Kecom typu 60 ludi hádam neveris . Tabulkove hodnoty polnohospodarov boli len tupy nezmysel a DPB ho rad akceptoval, preto vidime dnesne uplatnenie SOR 10,5 BN na linkach.
Reply on: Petto #196836:
Práve preto.
Reply on: Petto #196829:
Zväčša sú podobné šoto nápady, šoto projekty, šoto výmysly a šoto argumenty prudko kontraproduktívne až diletantské a v konečnom dôsledku sa otočia na PROTI trolejbusové. Opatrne s nimi. Realizovať sa dá všeličo, zaujímavá je ale výsledná efektivita, náklady, energie, produktivita...
Reply on: BigMac #196834:
Bavili sme sa len o prípadnom okruhu na L41, enormne cenove rozdiely tam samozrejme nie su. ?
Reply on: BigMac #196831:
APU uz nie je dovod terajsieho odstavenia 25 Tr. Spociatku len bol
Reply on: Petto #196829:
A to má aký význam? O koľko je lacnejšia jednostopá trať oproti dvojstopej? O cenu drátu potrebného na protismernú stopu a upevňovací materiál?
Reply on: Petto #196825:
Kapacita 25Tr = 125
Kapacita 30Tr s APU = 60

V pohode by na to stačil 3 min. interval. Dnes na 33 behajú 4 vozy a takto by bola potreba 8 vozov.
Je pravda, že dnes 33 častokrát nepostačuje, ale zober si že to niesú všetky spoje. Raz totiž trolejbus odíde pred hromadným príchodom električiek poloprázdny a potom samozrejme, že ďalší spoj je preplnený. Pri takomto hustom intervale by ani netrebalo, aby vodiči vyčkávali keďže spolu s 32 by chodili v poobednej špičke v priemernom intervale 2,4 minút. Navyše na takúto využivnanú linku by bol ten interval adekvátny. V prípade, že by sa 133 zachovala tak tam si myslím, že ráno by stačil 6 min. interval a v sedle by s adalo spraviť, že 1x by išla 33 a 1x 32

Cez víkend by sa mohol spraviť cca 5 min. interval linky 33 s tým, že by každý trolejbus musel povinne čakať na jednu električku. (Interval 4+5+9 je cez víkend 5 min.) Takto by sa to fajn vyrovnalo a

Ak nie tak aspoň 7,5 minutový interval, aby sa aspoň dal kombinovať s eletkričkami. Nie ako dnes









Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.