No najhoršie je na tom tá Hany Meličkovej smer DD. Neviem či to už opravili a Tománkova ? Keď prišli TEDOMy tak tam museli použiť kneeling, aby podlaha dosiahla výšku oproti chodníku porovnateľnú s inými bežnými zastávkami. Také koľaje ako sú vyjazdené tam som ešte nevidel
sranda, že podobné problémy s 25Tr ako máme my, sú aj v Brne a Prešove, aj keď v menšom merítku a v Českých Budějoviciach s nimi problém nemajú, podľa webu im jazdí všetkých 31 vozov. nebude to tým, že majú rovinaté trate? nikdy som tam nebol, takže to nepoznám
O tom viem, ale na ich stave sa prejavuje aj otrasná kvalita zastávok a niektorých častí ciest. Veď stačí sa započúvať ako tam počas jazdy všetko búcha, trasie, klepe. Kebyže jazdia na kvalitných cestách alebo aspoň tie zastávky nevyzerajú ako vlaková trať tak by sa neprejavovali takéto búchania, klepania atď. A v prípade, že akékoľvek vozidlo nebude mať kvalitný rám (teraz nenarážam na konkrétne autobusy/trolejbusy ale všeobecne) tak otázka prasknutia takéhoto rámu je ešte viac urýchlená,
je to presne tak, ako píšeš, Lamač mal byť dávno zadrátovaný, o drátoch v Mlynskej doline sa toho popísalo viac ako dosť a väčší nezmysel ako uvažované predlženie drátov na Trenčianskej som naozaj nevidel, to už aj tá L64 je oproti tomu systémové riešenie...
Súhlasím, že aj to jeden z problémov tohto mesta. Nakúpime si vozidlá, ktoré sa preukážu ako menej kvalitné a navyše si ich sami ničíme na našich cestách.
Ešte budeme plakať za 14Tr a 15Tr. A to mi vadilo hlučné kúrenie (podprdelné aj okenné) v búde.
No ale poľnohospodárska technika pozná iba búdku na traktore...
Ono poškodenie 25Tr je aj z toho dôvodu, že po trase ktorej premávajú je viacero nevyhovujúcich miest, ktoré vodiči osobákov oblúkom obchádzajú a občas predvádzajú kaskadérske kúsky avšak vodič trolejbusu si to nemôže dovoliť. Ak sa aj nasadí akékoľvek nízkopodlažné nové vozidlo na linku v priebehu pár mesiacov ľahko dopadne tak ako 25Tr. V priloženom odkaze sú zakreslené miesta, na ktoré som si teraz spomenul. Ide o cesty s nerovnosťami, kopu zaplátaných výtlkov a o stave niektorých zastávok ani nevravím. Cez teplejšie dni takmer každodenne nejaký vodič zachytí nízkopodlažným autobusom alebo trolejbusom nejakú nerovnosť v zastávke... Pokiaľ sa aspoň tie najkritickejšie miesta neopravia plošne a nie formou plátania stav akéhokoľvek vozidla bude taký ako teraz 25Tr. Avšak opravu nevidím reálne najbližších 10 - 20 rokov keďže 5 rokov mi sľubuje magistrát opravu 20 metrového úseku, ktorý má v správe a stále ju odkladá...