Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Quakeman #196879:
sranda, že podobné problémy s 25Tr ako máme my, sú aj v Brne a Prešove, aj keď v menšom merítku a v Českých Budějoviciach s nimi problém nemajú, podľa webu im jazdí všetkých 31 vozov. nebude to tým, že majú rovinaté trate? nikdy som tam nebol, takže to nepoznám
Reply on: Petto #196882:
fakt, už si na tú prvú časť spomínam, tá druhá mi nič nehovorí... ?
Reply on: trolejbus6207 #196878:
v 2.tendri boli 1 alebo 2 body za 4/5 dveri , navyse boli tam ine parametre ako pocet sedadiel v NP casti a i.
Reply on: Quakeman #196879:
O tom viem, ale na ich stave sa prejavuje aj otrasná kvalita zastávok a niektorých častí ciest. Veď stačí sa započúvať ako tam počas jazdy všetko búcha, trasie, klepe. Kebyže jazdia na kvalitných cestách alebo aspoň tie zastávky nevyzerajú ako vlaková trať tak by sa neprejavovali takéto búchania, klepania atď. A v prípade, že akékoľvek vozidlo nebude mať kvalitný rám (teraz nenarážam na konkrétne autobusy/trolejbusy ale všeobecne) tak otázka prasknutia takéhoto rámu je ešte viac urýchlená,
Reply on: BigMac #196826:
je to presne tak, ako píšeš, Lamač mal byť dávno zadrátovaný, o drátoch v Mlynskej doline sa toho popísalo viac ako dosť a väčší nezmysel ako uvažované predlženie drátov na Trenčianskej som naozaj nevidel, to už aj tá L64 je oproti tomu systémové riešenie...
Reply on: luky133 #196870:
Neúplná pravda na 25Tr odchádza hlavne diferenciá lebo je neúmerne preťažovaný krútiacim momentom elektromotora.
Reply on: Petto #196875:
nechcem s Tebou polemizovať, ale nebolo to takto až v druhom tendri?
Reply on: BigMac #196871:
to tvrdím aj ja, odkedy sa Delfín a spol rozhodli ísť cestou 30Tr a 31Tr ?
Reply on: luky133 #196870:
Súhlasím, že aj to jeden z problémov tohto mesta. Nakúpime si vozidlá, ktoré sa preukážu ako menej kvalitné a navyše si ich sami ničíme na našich cestách.

Reply on: trolejbus6207 #196865:
Nepozadoval, bodovo zvyhodnoval az 14 bodmi v techn.rieseni a 6 bodmi 4 dvere v solo vozidle. Ano to bola diskriminacia aj podla EU aj UVO.
Reply on: Error 0x007 #196869:
Hopla 29T a 30T.
Reply on: luky133 #196870:
Takze prdiacim trofloSORom uz teraz mozeme kopat hrob (a to este ani nedosli)
Reply on: Tedomík #196866:
V IDS sa rata aj s pouzivanim EP.
Reply on: trolejbus6207 #196862:
Ešte budeme plakať za 14Tr a 15Tr. A to mi vadilo hlučné kúrenie (podprdelné aj okenné) v búde.
No ale poľnohospodárska technika pozná iba búdku na traktore...
Ono poškodenie 25Tr je aj z toho dôvodu, že po trase ktorej premávajú je viacero nevyhovujúcich miest, ktoré vodiči osobákov oblúkom obchádzajú a občas predvádzajú kaskadérske kúsky avšak vodič trolejbusu si to nemôže dovoliť. Ak sa aj nasadí akékoľvek nízkopodlažné nové vozidlo na linku v priebehu pár mesiacov ľahko dopadne tak ako 25Tr. V priloženom odkaze sú zakreslené miesta, na ktoré som si teraz spomenul. Ide o cesty s nerovnosťami, kopu zaplátaných výtlkov a o stave niektorých zastávok ani nevravím. Cez teplejšie dni takmer každodenne nejaký vodič zachytí nízkopodlažným autobusom alebo trolejbusom nejakú nerovnosť v zastávke... Pokiaľ sa aspoň tie najkritickejšie miesta neopravia plošne a nie formou plátania stav akéhokoľvek vozidla bude taký ako teraz 25Tr. Avšak opravu nevidím reálne najbližších 10 - 20 rokov keďže 5 rokov mi sľubuje magistrát opravu 20 metrového úseku, ktorý má v správe a stále ju odkladá...

https://mapsengine.google.com/map/edit?mid=zbA7VU2XZNv4.kxt3Nt-_Uiyg
Reply on: Quakeman #196868:
Ziadne 31T nabude! ?
Reply on: BigMac #196863:
30T a 31T sú úplne inej konštrukcie ako 14T a 15T takže bude mať pravdepodobne iné problémy.
Reply on: BigMac #196859:
Pozor, my sme bavili o kapacitnych rozdieloch medzi kratkymi, tykadlovymi hnuSORmi (s a bez APU)
Chcem sa spýtať nové trolejbusy sa majú kúpiť s označovaním električeniek http://hradecketrolejbusy.cz/gal/30Tr/17/17b.jpg Načo to bude dobré? Veď sa práve spustil IDS takže električenky sa určite nebudú meniť na spôsob elektronickej peňaženky.

To má byť na nejaký prieskum toho odkiaľ kam ľudia smerujú alebo čo? A ak by hej ako chcú docieliť, aby si ľudia tú električenku označovali?
Reply on: Petto #196861:
hlavne, že prvý tender požadoval voz s piatimi dverami, to nebola diskriminačná požiadavka?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.