Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #196824:
uvedomuješ si, že vyústenie tunela spod Hlavnej stanice podľa Ballo projektu je za Šancovou na Štefanovičovej (Šancovú týmto prekríži mimoúrovňovo) ❓
Reply on: Solider #196889:
pokiaľ viem, tak aj tu sú najčastejšie problémy s diferákom, niekedy to nechajú dospieť do takej absurdity, že sa musí kúpiť komplet nová zadná náprava, holt je to cena za jednomotorový klbák na trati so stálym stúpaním cca 7%, ktorý jazdí skoro nonstop plný
Reply on: trolejbus6207 #196884:
V Prešove boli problémy s diferenciálom, ale už to vyriešili obmedzeným nastavením.
Reply on: Ttom #196887:
Tak oblasť VN a Patrónky je pod drátmi, takže nevidím problém ?
Reply on: Petto #196852:
ved predsa tie 30Tr s APu pojdu na obnovenu 22, ako pozaduju obcania Dubravky ?
Reply on: luky133 #196870:
No najhoršie je na tom tá Hany Meličkovej smer DD. Neviem či to už opravili a Tománkova ? Keď prišli TEDOMy tak tam museli použiť kneeling, aby podlaha dosiahla výšku oproti chodníku porovnateľnú s inými bežnými zastávkami. Také koľaje ako sú vyjazdené tam som ešte nevidel
jo, tam to je uplna rovina, CB lezia v takej kotline
Reply on: Quakeman #196879:
sranda, že podobné problémy s 25Tr ako máme my, sú aj v Brne a Prešove, aj keď v menšom merítku a v Českých Budějoviciach s nimi problém nemajú, podľa webu im jazdí všetkých 31 vozov. nebude to tým, že majú rovinaté trate? nikdy som tam nebol, takže to nepoznám
Reply on: Petto #196882:
fakt, už si na tú prvú časť spomínam, tá druhá mi nič nehovorí... ?
Reply on: trolejbus6207 #196878:
v 2.tendri boli 1 alebo 2 body za 4/5 dveri , navyse boli tam ine parametre ako pocet sedadiel v NP casti a i.
Reply on: Quakeman #196879:
O tom viem, ale na ich stave sa prejavuje aj otrasná kvalita zastávok a niektorých častí ciest. Veď stačí sa započúvať ako tam počas jazdy všetko búcha, trasie, klepe. Kebyže jazdia na kvalitných cestách alebo aspoň tie zastávky nevyzerajú ako vlaková trať tak by sa neprejavovali takéto búchania, klepania atď. A v prípade, že akékoľvek vozidlo nebude mať kvalitný rám (teraz nenarážam na konkrétne autobusy/trolejbusy ale všeobecne) tak otázka prasknutia takéhoto rámu je ešte viac urýchlená,
Reply on: BigMac #196826:
je to presne tak, ako píšeš, Lamač mal byť dávno zadrátovaný, o drátoch v Mlynskej doline sa toho popísalo viac ako dosť a väčší nezmysel ako uvažované predlženie drátov na Trenčianskej som naozaj nevidel, to už aj tá L64 je oproti tomu systémové riešenie...
Reply on: luky133 #196870:
Neúplná pravda na 25Tr odchádza hlavne diferenciá lebo je neúmerne preťažovaný krútiacim momentom elektromotora.
Reply on: Petto #196875:
nechcem s Tebou polemizovať, ale nebolo to takto až v druhom tendri?
Reply on: BigMac #196871:
to tvrdím aj ja, odkedy sa Delfín a spol rozhodli ísť cestou 30Tr a 31Tr ?
Reply on: luky133 #196870:
Súhlasím, že aj to jeden z problémov tohto mesta. Nakúpime si vozidlá, ktoré sa preukážu ako menej kvalitné a navyše si ich sami ničíme na našich cestách.

Reply on: trolejbus6207 #196865:
Nepozadoval, bodovo zvyhodnoval az 14 bodmi v techn.rieseni a 6 bodmi 4 dvere v solo vozidle. Ano to bola diskriminacia aj podla EU aj UVO.
Reply on: Error 0x007 #196869:
Hopla 29T a 30T.
Reply on: luky133 #196870:
Takze prdiacim trofloSORom uz teraz mozeme kopat hrob (a to este ani nedosli)
Reply on: Tedomík #196866:
V IDS sa rata aj s pouzivanim EP.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.