Pravdepodobne budú na nových električkách a trolejbusoch takéto palubáky. http://www.andis.sk/sk/zrealizovane-projekty-oblasti-vyvoja-telematika-palubny-pocitac-pre-vozidla-mestskej-hromadnej-dopravy-a-primestskej-hromadnej-dopravy
pokiaľ sa nechystá zrušiť po dobudovaní električky ku Viedenskej.
Rubber38
V prípade, že by tam ale jazdili len 2 celodenné linky (to by som si potom rád na vlastné oči porovnal ich zaplnenosť ráno a v sedle), tak potom samozrejme len L1 a L3 (o L8 by sme sa mohli baviť len ak by náhodou existovala trať na Dostojevského rade). L6 som myslel len ako posilu v špičke, a keďže L7 je blbosť, tak potom mi zostávalo toto.
No, ok, ale to by bolo podmienené úplným zrušením L6, ktorá by bola v úseku PKO - KV nahradená L9, chápem to správne? Alebo chceš L6 nechať (kvôli Mostu SNP, napríklad), ale potom ti v tom premyslenom 2 min. preklade bude robiť šarapatu. Čiže buď nesúmerný interval kvôli L6, alebo nedostatočná kapacita spod Mosta SNP. Či?