ja by som dal potom keď budú prelinkovávať že
1 hlavná stanica- vazovova-mariánska- kamenné nám- šafko- petržalka
2 hlavná stanica- vazovova- trnavské mýto- ŽST nové mesto
6 karlova ves- most snp- jesenského- obchodná- hl.stanica
7 vinohrady- račianska- radlinského- obchodná- šafko- petržalka
3 linky na hlavnú stanicu, pričom by bolo priame spojenie šafko hl.st a hl.st trnavské mýto

možno menšie kozmetické úpravy
a 1 preto obkľukou, aby každá trať v meste bola obsluhovaná
myslím v centre
ostatné linky viacmenej bezo zmeny samozrejme všetky tieto linky obojsmerne
myslím si že do petržky 2 linky bohato stačia na teraz ak sa trať nerozvetví alebo tak nejako potom ak sa dokončí po janíkov dvor tak max 3 linky .. to je postačujúca kapacita
1 hlavná stanica- vazovova-mariánska- kamenné nám- šafko- petržalka
2 hlavná stanica- vazovova- trnavské mýto- ŽST nové mesto
6 karlova ves- most snp- jesenského- obchodná- hl.stanica
7 vinohrady- račianska- radlinského- obchodná- šafko- petržalka
3 linky na hlavnú stanicu, pričom by bolo priame spojenie šafko hl.st a hl.st trnavské mýto

možno menšie kozmetické úpravy
a 1 preto obkľukou, aby každá trať v meste bola obsluhovaná
myslím v centreostatné linky viacmenej bezo zmeny samozrejme všetky tieto linky obojsmerne
myslím si že do petržky 2 linky bohato stačia na teraz ak sa trať nerozvetví alebo tak nejako potom ak sa dokončí po janíkov dvor tak max 3 linky .. to je postačujúca kapacita
Quakeman