Reply on: 810zssk #196730:
vieš prečo?.. ako náhrada ža 13.. kvázi.. som tak uvažoval?.. či to je blbosť?.. si myslíš že x13 po tomto ostane?.. ais ťažko ak by to bolo takto nejako
Uvadza sa ze to vyvijali s BUSE, takze moze ist o to co sa robilo pre ten stary bratislavsky tender...


myslím v centre
Tedomík
Jazda z Molecky na Šafko by síce trvala o cca 2 min. dlhšie avšak na ceste späť by to bolo o 1-2 min. kratšie. Čiže ak to dáme do kopy je to porovnateľné.
Pokiaľ by sa autobusová zastávka Malá scéna ako sa uvažuje presunula bližšie k Šafárikovému námestiu prestupný uzol by sa vytvoril tam a Most SNP by mal zmysel ako taký len ako zastávka v centre a prestup na linky 88+91/191 a samozrejme ešte 82
Na linky 30 a 37 by bol prestup na Lafranconoch a na 50 a 70 na novom Šafku. Tým pádom by tam linka 4 v 8 min. intervale bohato stačila, keďže na Šafko by druhá linka stále išla.
Trasa linky cez Kapucínsku by mala zmysel v tom, že by sa zajedno konečne spojila Kapucínska so Šafkom, Euroveou a juhovýchodom.
Určite však bude potrebné zmeniť linkové vedenie električiek. Osobne by som navrhoval jednu linku pre Raču, ktorá by išla k Janíkovému dvoru. Ptm linku z Ružinova cez Obchodnú do KV ako náhrada za linku 5. Nezabúdajme, že onedlho vznikne prestupný uzol Blumentál. a pozor na kapacitu. Kým súpravy odvezú 330 ľudí nové električky ich odvezú len 240. Čiže budú linky musieť jazďiť častejšie