Reply on: Marcelllooo #194516:
Teda ja neviem,ale také hluposti ako je kruhový objazd pri moste apollo mo´hlo niečo také napadnuť .. Má vobec ten chlap sťipku fantázie a vodíčák ??No kam by ho tam vrazil ??Kebyže,ešte tak písal a trasovaní električky smerom na slovnaft a blízske dediny,tak nepoviem nič.Ale toto ?? Ved ten chlap ani nevie o čom asi píše ....Pravdepodobne vobec nepozná problémy dopravy.preto su tu nekonečné zápchy,a ked sa mu nepáči,že mu pojde električka pod nosom,tak sa može velmi lahko stať,že sa vobec nedostane z domu von.Ludí treba jednoznačne dosta´ť z áut do verejnej dopravy,ktorá umožní život v tomto meste..A doprava,to nie je len individuálna,ale aj tá ktorá mu denne zabezpečuje základné potraviny ...
Marcelllooo
• hovorim, ze ja som za 12 rokov vyradil 3 novych tabuliek.
• základná vlastnosť statistiky je zákon veľkých čísiel. teda čím väčší dátový súbor, tým presnejšie výsledky. taktiež je veľmi dôležitý výber vhodných a správnych ukazovateľov. a samozrejme skumanie korelacie medzi nimi.
ak však ideme trošku ďalej a hovorime o aproximačných metódach (teda nie štatistike, ale "hadanie" skutočnosti a extrapolacia zo zamych skutocnosti, pohybujeme sa na este tensom lade. sem patria aj prieskumy a na nich zalozene zovseobecnenia. musis si zvolit dostatocne velku a reprezentativnu vzorku, dat im patricne vahy atd.
v ovztahu k skumaniu dopravneho zatazenia Bratislavy tvori priblizne 30% vahu dopravny tranzit, ktory sa deli na medzinarodnu dopravu a vnutrostatnu. sledovat teda aj narodne a europske cisla nie je odveci - tuto dopravu ma vo velkej miere prevziat na seba D4. ak teda ocistime mesto od tejto dopravy, ostane nam teda uz len vnutromestska doprava, ktoru zase treba rozdelit na BA - inde a BA-BA.
co stale nic nemeni na veci, ze presne cisla ma v tomto ohlade obvodny urad pre cestnu dopravu.