Reply on: Ike #194529:
ak pripúšťaš, že sa nejedná ani o interpoláciu ani o extrapoláciu, potom sa nejedná o matematický (štatistický) výpočet. lenže potom tvoje tvrdenia nemôžu byť ani interpretáciou štatistických dát - lebo tieto dáta a príslušné výpočty vravíš, že nie sú, ani si ich nerobil. Potom sa však pýtam, na základe čoho tvrdíš to čo tvrdíš. áno, presné čísla existujú. na súčasných obvodných úradoch pre sestnú dopravu.
a ak sledujes dennu tlac, tak vies, ze celoslovensky je cca 100 000 aut, ktore su stale v evidencii (blokuju EČV) ale auta uz realne neexistuju, len je problem ich odhlasit.
Marcelllooo
• vlastne, teraz to hovoris aj ty, len s tym rozdielom ze nie preto, ze by MC boli cielom (startom) ale pre nevhodnu organizaciu dopravy.
• po zruseni bus pruhu sa jednak auta rozptylia do dovjpruhu, cize sa odstrani lievik, ktory je pricinou zapch na tejto trase a zvysi sa plynulost celeho tahu Staromestka - Stefanikova - Prazska/Sancova. Rozptyl je na kazdej krizovatke, teda tie vyznamnejsie: Suche myto, krizovatka na Palisády, a následne SAV.
• transport z D1 a z D2 ako ani z R7 neodstrániš, len ho nevedieš krížom cez mesto ale odvedieš po jeho obvode.
samozrejme, že vypichávam fakty, ktorí mi vyhovujú. nie som si však vedomý, že by som ignoroval fakty, ktoré by mi už tak nevyhovovali. možno niektoré ukážeš.