Vladimír: No meral som to v poobednej špičke.
Na OU Železničné sme míňali 59. Vystúpil pri Mäsokombináte a išiel si počkať na bus. Ten išil o desať minút. A kedže ten ktorým som prišiel, išiel až potom, do ktorého som nastúpil výsledná pauza je 22minút. To bolo nedávno cez šk. rok kedy majú poobede interval 12min.
Počas šk. roku je ráno interval 8 minút a poobede desať. Takže pri 15m voze by bol ranný interval 6 minút ak by tých 8 nestačilo.
Myslím si, že na Antolskej majú podobnú pauzu, ale ak by si chcel zistím.
Igorko: Áno m@rtina poznám a osobne a je to pohoďák. Dá sa sním dobre pokecať, ale každý má svoje muchy. Nedopustí na Prahu avšak lokálpatriot som aj ja. A som si istý, že keby MHD v BA bola dobrá, tak sa s ňou patrične chválim. Len ty sa mi zdáš divný, ktorý každému kto má iný názor vynadáš, že odkiaľ prišli a podobne.
No tie linky do Volkswagenu sú super. Konečne pozitívum v DPB. A nehovorte mi, že to je preto, že to VW zaplatil. Keby ich DPB do toho nenatlačil, tak to nebude. Žiadna firma nebude dávať prachy zo svojho zisku, len tak z dobrej vôle. Akurát tie linky mohli označiť inak. Napr. L25 by bola L21S a podobne. Aj tá 63 sa mi ľúbi. Hádam si zvyknú na označovanie poradí, ktoré chodia tam a tam nie a zrušia L38
Aj 1402 potešila. Stále viac mám pocit: niečo sa hýbe.
Na OU Železničné sme míňali 59. Vystúpil pri Mäsokombináte a išiel si počkať na bus. Ten išil o desať minút. A kedže ten ktorým som prišiel, išiel až potom, do ktorého som nastúpil výsledná pauza je 22minút. To bolo nedávno cez šk. rok kedy majú poobede interval 12min.
Počas šk. roku je ráno interval 8 minút a poobede desať. Takže pri 15m voze by bol ranný interval 6 minút ak by tých 8 nestačilo.
Myslím si, že na Antolskej majú podobnú pauzu, ale ak by si chcel zistím.
Igorko: Áno m@rtina poznám a osobne a je to pohoďák. Dá sa sním dobre pokecať, ale každý má svoje muchy. Nedopustí na Prahu avšak lokálpatriot som aj ja. A som si istý, že keby MHD v BA bola dobrá, tak sa s ňou patrične chválim. Len ty sa mi zdáš divný, ktorý každému kto má iný názor vynadáš, že odkiaľ prišli a podobne.
No tie linky do Volkswagenu sú super. Konečne pozitívum v DPB. A nehovorte mi, že to je preto, že to VW zaplatil. Keby ich DPB do toho nenatlačil, tak to nebude. Žiadna firma nebude dávať prachy zo svojho zisku, len tak z dobrej vôle. Akurát tie linky mohli označiť inak. Napr. L25 by bola L21S a podobne. Aj tá 63 sa mi ľúbi. Hádam si zvyknú na označovanie poradí, ktoré chodia tam a tam nie a zrušia L38
Aj 1402 potešila. Stále viac mám pocit: niečo sa hýbe.

Vladimír
Keby ste tu nerozoberali to nové vedenie liniek do Devínskej, tak by som si to na hl. str. ani nevšimol.
Ad DEVÍNSKA:
L24 - ma doslova šokovala
L25, L26 - zaujímavé.
Ja som však uvažoval nad myšlienkou, že na L21 by sa obmedzil interval v špičke na polovicu (rán z 5-6 na 10-12, popoludní z 7 na 15) a zaviedla by sa nová linka, ktorá by ráno premávala do VW priamo (nie cez DNV) a vracala by sa cez DNV. Popoludní by premávala opačným smerom v okruhu. Premávala by len v špičke a s rovnakým intervalom s L21, pričom na spoločných úsekoch by sa prekladali).