Reply on: Vladimír #19048:
donedavna tam visel oznam myslim o skrateny L112 po Lignoprojekt... A o zmene trasy L51, ktora nebude premavat na konecnu Na hriadkach, ale len po SOS PZ SR

/ 
Jediná "netradičná" linka je L3 a L8 - "trojka" na nábreží je trochu nezvyk. Inak:
No ozaj je lepšie ho mať dlhšie avšak trochu drahý špás, ak sa vám lúbiť nebude. Koľko ste vlastne zaneho dali?
frenky
ja doteraz neviem pochopit, preco L22 nieje nosna medzi DNV a Dubravkou. Pretoze L20 s 15min. intervalom a este k tomu so 100% zachadzkou k SZST je absolutna krepost hodna vrazdy.
Totiz ak si dobre spominam tak volakedy L20 mala 26/30min. interval a obyvatelom Opletalovej ulice to uplne stacilo. Takze ak by do SZST zachadzal pri sucasnom intervale kazdy 2. spoj, zvysne by sa mohli pouzit na posilnenie L22, za predpokladu, ze uz konecne dakoho osvieti a uzna, ze L22 ma byt nosna a teda by premavala aj cez vikend. Tym padom by bol na L20 celodenny interval 30min. cez tyzden a cez vikend by sa tam zasa mohol tresnut ten 32min, co tam bol aj predtym. To uplne pre Technicke sklo staci. A aj pre obyvatelov sidliska DNV by to bolo velke +, pretoze by sa spravil nejaky rozumny preklad na sposob L31 a L39, pre mna, za mna aj s prejazdami. No a v koncenom dosledku by sme usetrili aj nejake tie vzkm.
Co sa Krematoria tyka> jednoznacne tam ziadnu linku netreba ani L37 ani L38...
-------------------------------------------------
Este by ma zaujimal vas nazor na L30 a jej podla mna stupidnu zachadzku na Segnare.