Reply on: Mike #184383:
No, to tak mohlo byť, očného by som ešte neriešil. Ale bolo to rýchlejšie ako s prestupom. Mimo špičky je opodstatnenie 133 ešte väčšie. Riešiť súbehy kvôli 8 minútam súbežnej jazdy, navyšovať zbytočne vzkm o úsek KV-Molecova, nútiť prestupovať kvôli 8 minútam ďalšej jazdy do centra je neopodstatnené.
Mike
Áno, mimo špičky je opodstatnenie 133 ešte väčšie a preto doteraz mimo špičky nikdy nepremávala (s výnimkou jednej víkendovej výluky).
Pri 133 uznávam argument ako dobré spojenie západ - východ. Tam je silný prepravný prúd aj z Karlovky a aj z Dlhých Dielov a z električky je jediná možnosť prestúpiť pod mostom snp na 50 alebo 70 (druhá ponúka dobré spojenie do bizniscentier, avšak v neatraktívnom intervale 12 min.) - ale opäť to nie je na hrane a je tu nebezpečné prebiehanie cez cestu alebo cez priechod. Druhá možnosť je prestúpiť na Šafku (keď bude v prevádzke tunel pôjde tam o linku menej) na 78, ktorá však tiež nejde napr. k biznicentrám na Prievozskej...