Reply on: N/A #184388:
Tak diky za ubezpečenie. Áno lebo ten prestup by bol z autobusovej zastávky molecova cez priechod (alebo nebezpečne cez cestu) na električkovú zastávku. Keby bol ten prestup na spoločnej hrane je to o niečom inom. Súbežnú jadzu môžme počítať na minúty alebo na počet zastávok alebo na km to je jedno. Keby išlo o 8 min ďalšej jazdy do centra kľudne by som tých ľudí nechal prestúpiť. Ten duplák namiesto K2S na 6tke by až taký jalový nebol. Zvlášť keď máme ukázať ľuďom že toto je kapacitný a rýchly nosný systém. Áno, mimo špičky je opodstatnenie 133 ešte väčšie a preto doteraz mimo špičky nikdy nepremávala (s výnimkou jednej víkendovej výluky).
Pri 133 uznávam argument ako dobré spojenie západ - východ. Tam je silný prepravný prúd aj z Karlovky a aj z Dlhých Dielov a z električky je jediná možnosť prestúpiť pod mostom snp na 50 alebo 70 (druhá ponúka dobré spojenie do bizniscentier, avšak v neatraktívnom intervale 12 min.) - ale opäť to nie je na hrane a je tu nebezpečné prebiehanie cez cestu alebo cez priechod. Druhá možnosť je prestúpiť na Šafku (keď bude v prevádzke tunel pôjde tam o linku menej) na 78, ktorá však tiež nejde napr. k biznicentrám na Prievozskej...
Mike