Na margo nesystémovosti L133:
- tá linka je nielen nesystémová z hľadiska linkovania, ale aj z hľadiska ideového - výsada MHD má byť časová konkurencia v špičke - toto L133 nespĺňa.
- okrem toho, je to zbytočné míňanie kĺbakov, ktoré naspäť jazdia naozaj doslova prázdne.
Tu je zopár riešení (aj sci-fi), ktoré ma napadli s riešením Molecky
1. nulový variant - všetko zostane ako teraz
2. zrušenie 133, vznik novej električkovej linky, ktorá by mala nástup na Molecovej, ale fyzicky sa točila na KV
3. pri jeden z KV liniek - rezervácia druhého vozňa pre Molecku (Amosova myšlienka)
4. vybudovanie obratiska na Molecke a vznik novej linky (Mike-ova myšlienka)
5. Využitie "hríbikov", vybudovanie kaliforňana a
5a. nákup určitého malého množstva obojstranných električiek, ktoré by tu mali konečnú a prestávkovali by na "hríbikoch"
5b. využitie súpravy T3 "PX" ?
6. Výstavba električkovej trate na DD
- tá linka je nielen nesystémová z hľadiska linkovania, ale aj z hľadiska ideového - výsada MHD má byť časová konkurencia v špičke - toto L133 nespĺňa.
- okrem toho, je to zbytočné míňanie kĺbakov, ktoré naspäť jazdia naozaj doslova prázdne.
Tu je zopár riešení (aj sci-fi), ktoré ma napadli s riešením Molecky
1. nulový variant - všetko zostane ako teraz
2. zrušenie 133, vznik novej električkovej linky, ktorá by mala nástup na Molecovej, ale fyzicky sa točila na KV
3. pri jeden z KV liniek - rezervácia druhého vozňa pre Molecku (Amosova myšlienka)
4. vybudovanie obratiska na Molecke a vznik novej linky (Mike-ova myšlienka)
5. Využitie "hríbikov", vybudovanie kaliforňana a
5a. nákup určitého malého množstva obojstranných električiek, ktoré by tu mali konečnú a prestávkovali by na "hríbikoch"
5b. využitie súpravy T3 "PX" ?
6. Výstavba električkovej trate na DD
810zssk