Na margo nesystémovosti L133:
- tá linka je nielen nesystémová z hľadiska linkovania, ale aj z hľadiska ideového - výsada MHD má byť časová konkurencia v špičke - toto L133 nespĺňa.
- okrem toho, je to zbytočné míňanie kĺbakov, ktoré naspäť jazdia naozaj doslova prázdne.
Tu je zopár riešení (aj sci-fi), ktoré ma napadli s riešením Molecky
1. nulový variant - všetko zostane ako teraz
2. zrušenie 133, vznik novej električkovej linky, ktorá by mala nástup na Molecovej, ale fyzicky sa točila na KV
3. pri jeden z KV liniek - rezervácia druhého vozňa pre Molecku (Amosova myšlienka)
4. vybudovanie obratiska na Molecke a vznik novej linky (Mike-ova myšlienka)
5. Využitie "hríbikov", vybudovanie kaliforňana a
5a. nákup určitého malého množstva obojstranných električiek, ktoré by tu mali konečnú a prestávkovali by na "hríbikoch"
5b. využitie súpravy T3 "PX" ?
6. Výstavba električkovej trate na DD
- tá linka je nielen nesystémová z hľadiska linkovania, ale aj z hľadiska ideového - výsada MHD má byť časová konkurencia v špičke - toto L133 nespĺňa.
- okrem toho, je to zbytočné míňanie kĺbakov, ktoré naspäť jazdia naozaj doslova prázdne.
Tu je zopár riešení (aj sci-fi), ktoré ma napadli s riešením Molecky
1. nulový variant - všetko zostane ako teraz
2. zrušenie 133, vznik novej električkovej linky, ktorá by mala nástup na Molecovej, ale fyzicky sa točila na KV
3. pri jeden z KV liniek - rezervácia druhého vozňa pre Molecku (Amosova myšlienka)
4. vybudovanie obratiska na Molecke a vznik novej linky (Mike-ova myšlienka)
5. Využitie "hríbikov", vybudovanie kaliforňana a
5a. nákup určitého malého množstva obojstranných električiek, ktoré by tu mali konečnú a prestávkovali by na "hríbikoch"
5b. využitie súpravy T3 "PX" ?
6. Výstavba električkovej trate na DD
Ike
Zrovna minule som mal vybavovačky a naozaj veľmi nechtiac som sa s IGK ocitol v rannej špičke pri Riverparku smer mesto. Kolóna takmer stála a celý úsek až po Šafko mi trval asi 20 minút. Keďže som šiel zarovno L133 vo vedľajšom pruhu, tak ma napadlo: "Čo je to za sadomasochizmus cestovať touto linkou?"
Chápem, že električkové linky sú plnšie v čase rannej špičky a na Molecke môže byť problém nastúpiť, ale... to by už fakt bolo lepšie, systémovejšie a pochopiteľnejšie zaviesť linku s nástupom a výstupom na Molecke s tým, že by sa točila na KV.
Detto platí pre linku 59. Cestujúci čakajúci v daždi na zastávke Pekná cesta pre Busy bez prístrešku pozerajúc na za horizont siahajúcu kolónu, pričom autobus je v nedohľadne a ak aj bude v dohľadne, tak 15 minút sa na ňho budú pozerať. Nerozumiem týmto linkám a ani cestujúcim ktorý ich využívajú a zastávajú sa ich