Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Na margo nesystémovosti L133:
- tá linka je nielen nesystémová z hľadiska linkovania, ale aj z hľadiska ideového - výsada MHD má byť časová konkurencia v špičke - toto L133 nespĺňa.
- okrem toho, je to zbytočné míňanie kĺbakov, ktoré naspäť jazdia naozaj doslova prázdne.

Tu je zopár riešení (aj sci-fi), ktoré ma napadli s riešením Molecky
1. nulový variant - všetko zostane ako teraz
2. zrušenie 133, vznik novej električkovej linky, ktorá by mala nástup na Molecovej, ale fyzicky sa točila na KV
3. pri jeden z KV liniek - rezervácia druhého vozňa pre Molecku (Amosova myšlienka)
4. vybudovanie obratiska na Molecke a vznik novej linky (Mike-ova myšlienka)
5. Využitie "hríbikov", vybudovanie kaliforňana a
5a. nákup určitého malého množstva obojstranných električiek, ktoré by tu mali konečnú a prestávkovali by na "hríbikoch"
5b. využitie súpravy T3 "PX" ?
6. Výstavba električkovej trate na DD
Reply on: 810zssk #184376:
S tým že to by sa nepochybne využilo aj počas výluk, či už plánovaných alebo operatívnych. Ale tak holt, strategické plánovanie MHD v stredno a dlhodobom horizonte v tomto meste 0 bodov...
Reply on: Mike #184375:
Do by bolo samozrejme idealne 🙂
Ámos, Samo: keď už nie električku na DD, tak aspoň podstane lacnejšie riešenie: obratisko niekde pri Molecke. Miesta je tam dosť. Všetci z 33 by tak mohli pri dobrom nastavení CP prestúpiť do úplne prázdnej el, ktorá by tam začínala.
Reply on: Petto #184359:
A to tá 6ka ide dosť skoro...
Reply on: 810zssk #184372:
nie nestacilo, problem je to, ze na molecke sa z L33 vyruti 120 ludi a chcu nastupit na prvu elektricku.
dnes to co pri vystavbe troflov na DD tvrdil turbo, a to ze tam treba potiahnut elektricku sa ukazuje ako najlepsie riesenie.
v kazdom pripade prazdne vozy iduce ako vlacik za inymi linkami nie je riesenie.
to uz skor zvratenost zatvorene dvere na Bcku az po molecku a az tam spristupnit B pre Dlhodielcanov. ale to by cestujuci fakt nepochopili ?
Reply on: Ámos #184371:
No tak dobre, ale toto nie je o tom ze by to neviezlo ludi lebo sa to tak nikdy nerobilo, ale pre zlepsenie kapacity na nejakom useku. Ale zas ked uz vozidla navyse, ktore by jazdili v celom useku, mozno by stacilo to posilnenie aj bez takehoto opatrenia. Tazko povedat.
Reply on: 810zssk #184370:
nie, vozit vzduch? roky sa tu bojuje za dojazdy a zrazu vozit vzduch v spicke na KV radiale je ok? no neviem..
Reply on: Ike #184367:
To inak vobec nie je zly napad, ta linka co by zacinala na Molecke (v smere do KV by mohla brat vlky v celej dlzke), len kde zobrat vozy?
Reply on: Ike #184368:
doplnil by som dalsiu rozkuskovanu linku v useku DD-Kramare - no táto "linka je časovo specifikovana na 7:00 - 8:00 ked zacinaju smenky a potom poobede z Kramárov nazad na DD.
Reply on: KAMIL65 #184358:
Nie je zdravé (a toto robia aj obyvatelia v lokalite obsluhovanej L41) tlačiť všetky linky na HLST. Tipujem, že reláciu DD - HLST využíva minimálny podiel cestujúcich v tejto relácii.

L32 je však dôležitá ale nie pre Dlhodielčanov - ono sú to totiž z môjho pozorovania 3 rozkúskované linky

Kuklovská - Molecka je časť, ktorá je podobná s L33
Molecka - Kramáre je časť, ktorá spája Kramáre a Mlynskú dolinu (VŠ areály s Kramármi, DD s nemocnicou)
Botanická záhrada - HLST je linka pre intrákovcov.
Reply on: KAMIL65 #184364:
električky zastávku Molecova obchádzajú?

Zrovna minule som mal vybavovačky a naozaj veľmi nechtiac som sa s IGK ocitol v rannej špičke pri Riverparku smer mesto. Kolóna takmer stála a celý úsek až po Šafko mi trval asi 20 minút. Keďže som šiel zarovno L133 vo vedľajšom pruhu, tak ma napadlo: "Čo je to za sadomasochizmus cestovať touto linkou?"

Chápem, že električkové linky sú plnšie v čase rannej špičky a na Molecke môže byť problém nastúpiť, ale... to by už fakt bolo lepšie, systémovejšie a pochopiteľnejšie zaviesť linku s nástupom a výstupom na Molecke s tým, že by sa točila na KV.

Detto platí pre linku 59. Cestujúci čakajúci v daždi na zastávke Pekná cesta pre Busy bez prístrešku pozerajúc na za horizont siahajúcu kolónu, pričom autobus je v nedohľadne a ak aj bude v dohľadne, tak 15 minút sa na ňho budú pozerať. Nerozumiem týmto linkám a ani cestujúcim ktorý ich využívajú a zastávajú sa ich
Reply on: Petto #184361:
ale je tam prepoj z L95, 78, 50, 70 a 88
Reply on: Ámos #184363:

?
Reply on: Petto #184361:
myslel som len príklad na širšie centrum pre tých ktorí chodia do práce skoro ráno
?
Reply on: KAMIL65 #184360:
lebo vzdy chceli mat od kazdeho kusu aspon jednu. v podstate keby prisla potopa a Noe by chcel zachranovat elektricky, vydal by sa do Brna ?
Reply on: Petto #184359:
Je to bežné, posledné odchody 6ky z mesta chodia slušne naplnené.
Reply on: KAMIL65 #184358:
"133 prepojenie z divadlom" je úplne trefné pre linku premávajúcu len v rannej špičke ?
viem odveci ale prečo majú v Brne tak vela typov električiek (dnes som tam bol)
Prestante tu prosim Vas riesit ci je alebo nie je potrebna 32ka na DD. Pri sucasnom stave tbus parku or vyprave 25 Tr na 33tke i "vhodnom terminali" Molecova bohuzial musi byt daco v spicke na DD. 33tka by to sama neutiahla. Resp. ano utiahla, ale to uz by sa Prievoz mohol potom rozlucit definitivne s klbakmi na 208. To ze chodi plna 32tka je aj kvoli tomu ze je vyuzivana na zvoz na/z Molecky - darmo ja budem vypisovat na DPB, aby riesili preklad 32/33, ked NEM, tak NEM. Rozum sa lievikom neda naliat. ? .

ADD2
Dnes ma prekvapila takmer na full plná posledná poobedná 6ka zo Šafka do KV - to je bežné?? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.