Moja diskusia smeruje k technickym udajom, resp. dnes uz nepremavajucim b 732. Na nasich strankach som si prezeral udaje o prevodovkach ako i maximalnej rychlosti a porovnaval s radom b731 i klbovymi b741. Zaujimavostou je, ze u b731 a b732 sa uvadza udaj 70 km/h a u b741 sa uvadza udaj 71 km/h. Na inych strankach ostravskeho podniku som nasiel udaje k b732 s maximalkou 80-87 km/h. Je mozne, ze nas podnik zakupil b732 s inym diferencialom a teda kratsimi stupnami, ako to vlastne s nasimi karosami bolo?
Na zaciatku 90. rokoch som si vsimol zvlastny fenomen znacenia na niektorych vozidlach-"turbo". pamatam si, ako sikovne niektori vodici predvadzali jazdu na tychto vozoch a predchadzali na semaforoch vtedy starsie poruchove b 731 a len malokedy, preradovali na piaty stupen v meste.Boli tieto busy niecim ozaj vynmimocne alebo to bolo len virtualne modne oznacenie v tej dobe?
Na zaciatku 90. rokoch som si vsimol zvlastny fenomen znacenia na niektorych vozidlach-"turbo". pamatam si, ako sikovne niektori vodici predvadzali jazdu na tychto vozoch a predchadzali na semaforoch vtedy starsie poruchove b 731 a len malokedy, preradovali na piaty stupen v meste.Boli tieto busy niecim ozaj vynmimocne alebo to bolo len virtualne modne oznacenie v tej dobe?
44
"Radenie pred križovatkou na Suchom mýte vrátiť do pôvodného stavu, alebo upraviť tak, aby ľavý pruh bol len na otočenie sa do protismeru, stredný pruh bol na Štefánikovú ulicu a pravý pruh, bol Bus pruhom na Štefánikovú ulicu, z ktorého by sa dalo odbočiť na Námestie SNP."
PRAVY PRUH - BUSPRUH. A teraz pripajam pohlad na dany usek aj s PRAVYM pruhom:
http://goo.gl/maps/kIqlA