Reply on: 44 #183946:
nechcem ho obhajovat, je to v tejto oblasti lajk ako ktokolvek z nas, ale s malymi stavebnymi upravami si myslim, by sa tam tie dva pruhy plus na otacanie zmestili. Stacilo by ten obrovsky ostrovcek pre chodcov trochu zmensit.A samozrejme pustit do bus pruhu pred krizovatkou 4-5 aut by tiez pomohlo, tak ako je to dovolene na elektrickovu trat na Racku.
Ma zmysel hladat sposoby ako to cele upravit, aby sa doprava IAD trochu zrychlila, lebo ak sa nie, tak ten bus pruh zrusia.
Tiez na moste by bus pruh mal byt povoleny na prave odbocenie z mosta na nabrezie a to uz od auparku. dodrziavanie vynutit pevnym predelom pre priame smery dostatocnej dlzky pred a za prislusnym zjazdom z mosta.
Mike
Zo Staromestskej do Hodžovho by napr mohli ísť dva pruhy tak, že ten ľavý by išiel priamo do odbočky na Palisády a ten pravý do ľavého na Štefánikovu. Podľa mňa by sme sa mali snažiť minimalizovať lieviky teda redukciu z 2 pruhov na jeden aby to nemalo šancu ovplyvniť MHD. Fyzické oddelenie pruhov určite nie, pre prípadné nehody, pokazené odstavené autobusy, pomalé vozidlá ako napr zametacie, maľovanie čiar, cestári atď,..