treba proti nim bojovat ich vlastnymi zbranami. co najviac ludi by malo prejst z MHD do aut a sposobovat im zapchy, obsadzovat parkovacie miesta az zistia, ze takto to dalej nejde ?
Mimochodom, z množiny nekonečno dopravných relácií v rámci Bratislavy existuje nekonečno-1 spôsobov, ako sa vyhnúť Štefánikovej. Pochybujem, že všetci z Petržalky sa chceli dostať práve na Štefánikovo, alebo Hodžovo námestie. Vodiči s destináciou na Patrónke a Kramárov mali ísť cez Mlynskú, vodiči s destináciou v Ružinove po Dostojevského.
Pamätám si, keď začínal na blogu. Celkom detailne vykladal zákony a fotodokumentoval dopravné pasce. Bolo to užitočné robil to dobre. Mal pri tom ostať. Každopádne, dopravný analytik nikdy nebol a nebude. Akurát dobrý vykladač vyhlášky (či zostal dobrý, už neviem, nesledujem ho) na úrovni jemne nadpriemerného lektora v autoškole.
Drahovsky na spravach STV zas hviezdil. Kua take momotiny moze vypustit len uplny debil! Ze BUS pruh zrychlil MHD len o par sekund, kym auta zbrzdil o HODINY !!! ***o. Ak by tie auta nejazdili v BUS pruhu, tak autobusy zrychli podstatne viac. Ale sekundy to nie su ani teraz, ale minuty ! Jedoznacna obhajoba autickarov. A este aj robili anketu medzi vodicmi, ktori sa stazovali ze musia stat v zapche - chuji - kazdy sedel sam v aute ! :))))
Dnes som si všimol, že nám zmizol infodisplej na Molecovej... Buď ho poslali na tú opravu čo sľúbili alebo ho len odmontovali do skladu keďže zmizol aj stojan. ?
hdi@bratislava.sk - hlavnému dopravnému inžinierovi Ing. Schlosserovi, lebo on to ideovo spolu s primátorom vymyslel
press@bratislava.sk - pánovi Andrassymu ktorý je vedúci odd. marketingu a vzťahov s verejnosťou a komunikuje všetky dôležité kroky mesta pre médiá a verejnosť, tak ako verejnosť môžeš zasa komunikovať svoj názor jemu
odp@bratislava.sk - (vedúci Ing. Mikuš) lebo na tomto odd. sa za normálnych okolností plánuje doprava v Ba - čiže vodorovné, zvislé značenie, ale hlavne koncepčné veci čiže kde bude koľko pruhov, ktorým smerom povedú, nastavenie križovatiek čo do signálnych plánov CDS, ale toto odd. nemá prakticky žiadnu spätnú väzbu od cestujúcich MHD (veď prečo aj) a všeobecne, znalosti o MHD sú iba okrajové, na odd. sa počítajú kapacity zdržania priepustnosti pre všetku dopravu rovnako (vo vybraných prípadoch napr. 1 bus = 2 osob. autá, ale aj 1 nákladné auto = 2osob. autá).
Ike