Reply on: sendvo #183507:
Čo sa týka zastavovania vozidiel v zastávkach, tak chybu treba hľadať inde ako v šoférovi. Keby som bol vodič, tak by som mile rád zastavil pri terči a pri obrubníku na takých zastávkach ako je Einsteinova (obojsmerne), Jungmannova (smer Nám. hraničiarov) atď atď. Lenže, bohužiaľ, zastávky sú v takom stave, že REÁLNE hrozí pri vchádzaní do nich poškodenie vozidla /za čo je samozrejme zodpovedný vodič/. Duplovane to platí pri NP vozoch, a triplovane to plati pre Solaris a Capacitu, ktoré majú natáčacie nápravy. Napríklad na Šaf. námestí ak vodič zastaví s Capacitou presne pri terči a pri obrubníku a potom zatočí plný ľavý, tak môže zrušiť kus prístrešku, prípadne pokosiť nejakých ľudí. Určite sa nájdu vodiči, čo zastavujú na figu stále, ale dovolím si tvrdiť, že väčšina z nich zastaví ako sa patrí, ale musia mať na to vhodné podmienky. Nie je predsa možné, aby po zastavení NP vozidla bol obrubník vyššie ako je úroveň podlahy vo vozidle...
810zssk
Aspon im niekto vysvetlite co je to integrovany dopravny system.