niekto by mohol vysvetlit "developerom" a najma stavebnemu uradu/magoriatu, ze pri "rekonstrukciach" zastavok, ked odpalia povodny obrubnik a davaju novy, mohli by tam dat kasselsky, aby busy nemuseli stat 2 metre od hrany zastavky...
niekto by mohol vysvetlit vodicom aby zastavovali trochu blizsie k obrubnikom a nie 2 metre od neho ze ludia musia najprv zist na cestu a potom sa zasa skriabat do autobusu. denne to vidim na zastavkach v petrzalke. to iste na safku len tak si zastavia na ceste - dneska som tam videl mamicku s kocikom ktora mala dost problem vystupit. potom su nam tie nizkopodlazne autobusy tak akurat naprd ked vodici nevedia ani zastavovat na zastavkach. a este mi niekto povedzte preco sa v bratislave nerekonstruju zastavky s kasselskymi obrubnikmi ako v kazdom rozumnom europskom meste?
Tak keď nie je Šamorínska jednosmerka, prečo Slovak Lines a SAD Dunajská Streda nemôžu po nej jazdiť aj v smere na Rovinku ako kedysi? Bola by to kratšia trasa.
Šamorínska nie je jednosmeka, zákaz vjazdu okrem SAD a PD (poľnohospodárske družstvo) ? ? je len na úseku od Svornosti po Devätinovú čo je 10-15m. táto úprava je platná cca 2 roky kedy Starostka Pod. Biskupíc dala obmedziť vjazd IAD z Rovinky na Šamorínsku a z Vinohradníckej to dala presmerovať k žel. stanici. V začiatkoch bplo obdobie kedy MP aj Polícia denne od 6:00do 9:00 veselo inkasovala ? Dnes sú tam už naozaj vínimočne a porušovateľov je minimum, dvojpruh na Svornosti to vyriešil.
810zssk