a o tomto viete? http://www.changenet.sk/?section=kampane&x=677817
veľmi ma prekvapujú mená podpísané pod túto ..., argumentácia je vágna a nemá poriadne hlavu ani pätu, stále sa len hovorí o potrebnosti pre Bratislavu. Rovnako sú v nej iba domnienky a žiadne konkrétne údaje, naopak demagógia v podobe vraj neexistencie ani ÚR pre trať do Petržalky - trať cez Starý most má už aj stavebné povolenie, len to si akosi nevšimli... a opäť sa objavujú staré známe mená ako Dulla, Slávik a kompánia... ?
niekto by mohol vysvetlit "developerom" a najma stavebnemu uradu/magoriatu, ze pri "rekonstrukciach" zastavok, ked odpalia povodny obrubnik a davaju novy, mohli by tam dat kasselsky, aby busy nemuseli stat 2 metre od hrany zastavky...
niekto by mohol vysvetlit vodicom aby zastavovali trochu blizsie k obrubnikom a nie 2 metre od neho ze ludia musia najprv zist na cestu a potom sa zasa skriabat do autobusu. denne to vidim na zastavkach v petrzalke. to iste na safku len tak si zastavia na ceste - dneska som tam videl mamicku s kocikom ktora mala dost problem vystupit. potom su nam tie nizkopodlazne autobusy tak akurat naprd ked vodici nevedia ani zastavovat na zastavkach. a este mi niekto povedzte preco sa v bratislave nerekonstruju zastavky s kasselskymi obrubnikmi ako v kazdom rozumnom europskom meste?
OBUS