Otázne je, na čo tam budú tri pruhy na tomto úseku Rusovskej, keď v križovatke je z každého vstupuen jeden pruh (od Panónskej plus bus pruh) týmto smerom.
Tam je nika lebo vraj keď bude Petržalka stred (Petržalka city) komplet tak podľa projektu budú 3 pruhy na Rusovskej pokračovať až po križovatku s Jantárovou. (Už usporiadanie neviem, ten úplne pravý asi bude odbáčací a pripájací?)
Úplný nezmysel, čo porobili, keďže doteraz tam boli aj so zastávkou tri pruhy, teraz sú štyri. Cykloriešenie samozrejme žiadne, pretože predsa nie je v žiadnom dokumente, tak ho nemôžeme spraviť (a samozrejme aj ak by bolo, tak by sa na chodník dali značky cestička pre chodcov a cyklistov, pred zastávku zosadni z bicykla a bolo by vyriešené). ?
Mám aj foto, kde je vidno aj pôvodná šírka chodníka. Navyše vôbec nerozumiem na čo bol v tomto mieste potrebný zastávkový záliv (dnes sú tam dva pruhy plus zastávka) a hlavne takej šírky. Chodník (aspoň v priestore kde budú ľudia vystupovať) by kľudne mohol byť aspoň tej šírky, ako je v priestore prístrešku (ktorý sa chvalabohu na ten úzky chodník nezmestil).
. ináč je to na niektorých zastávkach aj bez kneelingu. A veľmi veľa zastávok má taký obrubník, že je presne na úrovni podlahy. To je síce dobré, ale ak musíš do nich vchádzať "zo šikma" teda do niky, alebo do ľavotočivého oblúku, tak pravý predný roh, ktorý musí mať okraj zákonite nižšie ako podlahu vo vozidle, derieš o obrubník (napr 90-95% kĺb soriek má už pravý predný spodný roh oškretý a to už aj tie sorky čo sa zaradili tento rok v júni..)
Videl som to, keď to asfaltovali, až mi zle prišlo, keď som si to porovnal s tým, čo bolo predtým... predpokladám, že ešte na polovici z neho spravia "cyklopruh"... to im až tak veľmi zavadzala pôvodná šírka chodníka?
Čo sa týka zastavovania vozidiel v zastávkach, tak chybu treba hľadať inde ako v šoférovi. Keby som bol vodič, tak by som mile rád zastavil pri terči a pri obrubníku na takých zastávkach ako je Einsteinova (obojsmerne), Jungmannova (smer Nám. hraničiarov) atď atď. Lenže, bohužiaľ, zastávky sú v takom stave, že REÁLNE hrozí pri vchádzaní do nich poškodenie vozidla /za čo je samozrejme zodpovedný vodič/. Duplovane to platí pri NP vozoch, a triplovane to plati pre Solaris a Capacitu, ktoré majú natáčacie nápravy. Napríklad na Šaf. námestí ak vodič zastaví s Capacitou presne pri terči a pri obrubníku a potom zatočí plný ľavý, tak môže zrušiť kus prístrešku, prípadne pokosiť nejakých ľudí. Určite sa nájdu vodiči, čo zastavujú na figu stále, ale dovolím si tvrdiť, že väčšina z nich zastaví ako sa patrí, ale musia mať na to vhodné podmienky. Nie je predsa možné, aby po zastavení NP vozidla bol obrubník vyššie ako je úroveň podlahy vo vozidle...
No ja neviem ako je to s tou Molecovou a zelenou vlnou pre chodcov... Čo som si všimol ráno logicky nefunguje (nie je potrebná) a poobede som ju zastihol len druhý raz a to dnes t.j. utorok. Žeby pri preprogramovaní semaforov dali zelenú vlnu len v utorok poobede? ? ?
a o tomto viete? http://www.changenet.sk/?section=kampane&x=677817
veľmi ma prekvapujú mená podpísané pod túto ..., argumentácia je vágna a nemá poriadne hlavu ani pätu, stále sa len hovorí o potrebnosti pre Bratislavu. Rovnako sú v nej iba domnienky a žiadne konkrétne údaje, naopak demagógia v podobe vraj neexistencie ani ÚR pre trať do Petržalky - trať cez Starý most má už aj stavebné povolenie, len to si akosi nevšimli... a opäť sa objavujú staré známe mená ako Dulla, Slávik a kompánia... ?
Valec
http://i48.tinypic.com/1zlqjhg.jpg