Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ehm #182729:
zdá sa, že odpovedáš na niečo, čomu vôbec nerozumieš už len tým, že tvrdíš "kurenie = zvysovanie spotreby"... u autobusov sa na vykurovanie využíva odpadové teplo motora, takže o zvyšovaní spotreby nemôže byť ani reči... (jediný rozdiel je predhrev motora)... a áno, ak sa voz v lete prehrieva, na jeho ochladenie sa využíva aj systém kúrenia vo vozidle, takéto vozidlo by sa však v premávke nemalo objavovať...
Reply on: Hug0 #182730:
ano zase je pravda ze niekedy to tak musia urobit...
Reply on: Ehm #182729:
Ono aj ja už som zažil kopu IK 415/435 ktoré v týchto teplotách mali zapnuté kúrenie. A nebola to nejaká cirkulácia horúceho vzduchu. Jednoducho tým chcel znížiť teplotu motora.
Reply on: janstar #182728:
ja neviem ci rozmyslate ked pokladate takuto otazku???...vysvetlim vam to ako detom asi...to nie je kurenie..kurenie = zvysovanie spotreby..načo by to vodic robil...podalsie...to je obycajna cirkulacia vzduchu...v aute tiez ked sadnes tak ti ide najprv teply vzduch..ak do ventilatora vzenies horuci vzduch tak ti ide von horuci vzduch...v busoch a elinach to plati dvojnasobne bo to vozidlo je rozohriate...je na priamom slnku..pracuje..vznika teplo......ide o obycajnu cirkulaciu horuceho vzduchu...my mozme byt radi ze to ako tak kuri v treskucej zime...a to nie este aby to chladilo...trubky to iste...co ty vies co prudi cez tu trubku...este nieco??...opakujem sa ale posledny krat...IDE O CIRKULACIU HORUCE VZDUCHU ....a radiatori a trupky nie su stavane nato aby ti ho chladili...

mozno sa mylim ale tí vzdelanejsi mi asi odpovedia...v zime sa vyuziva aj nejako teplo motora do radiatorov ???
Prečo je kúrenie počas leta v autobusoch zapnuté,tie radiatory a trubky sú úplne horúce,to sa nedá vypnúť?
Reply on: Valec #182726:
Raz som si omylom vypočul rozhovor 4 starých dám, tiež si sťažovali.
Reply on: Mikimaus #182721:
to je prvá testovacia fáza preferencie na račianskej radiále 😉
Reply on: AAA #182719:
tiež by ma to zaujímalo, lebo ak nie je, potom sú tam tie značky "zákaz vjazdu" atď. asi zbytočné...
Co sa deje na racku, ze od rana tam strasi organ a reguluje krizovatku? ?
Reply on: Ámos #182718:
Nepochopil si. Tu sa žartovalo, že tie praskliny sú len imaginárne lebo DPB ich nikdy nechcel ukázať a tak teraz je aspoň vidieť, že tam niečo robili. ?
Reply on: luky133 #182715:
Inak tunel je papierovo pozemná komunikácia?
Reply on: luky133 #182715:
Hmm, a co si myslis, ze uvidis pri tomto type opravy?
Reply on: Sharpay #182716:
To uz radsej Metro mohlo tunelovat Metro pre Bratislavu ?
Asi historicky prvé fotografie opravovaného miesta za takmer 260 000,- € ak si dobre pamätám:
http://i.sme.sk/cdata/7/64/6482767/zalepene.jpg
http://i.sme.sk/cdata/7/64/6482767/zalep.jpg

Zverejnilo ich sme.sk v tomto článku: http://bratislava.sme.sk/c/6482767/na-skratku-cez-tunel-mozete-doplatit.html
Reply on: matesko #182712:
Už sa to začína realizovať. V sobotu poobede sme boli až štyria v električke 10. Okrem mňa ešte šofér a dvaja revízori ?
Reply on: matesko #182712:
Prekvapili ma jeho dosť podráždené reakcie na niektoré otázky. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.