To sú motory chladené kvapalinou a nie vzduchom ,ale koho to zaujíma,ked radiator na podlahe je taký horúci že až noha z toho páli a vonku je vyše tridsať.
čo sa týka tých malých autobusov SOR ,tak nech tam nezavádzajú ľudí s tabulkou o počte miest na státie,je tam napísané 60 miest na státie no vskutočnosti sa tam vojde asi polovica,ak sa ich tam vojde aspoň päťdesiat tak možno len školopovinné deti lebo to ani nieje autobus pre dospelých.
Veľa vodičov autobusov zastavuje na nástupišti pol metra až meter od obrubníka,ľudia potom musia dávať dlhý krok alebo musia zostúpiť do vozovky a odtiaľ dvíhať nohu na schod autobusu,to im na dopravnom podniku nemôžu dať nejaké školenie,ved taký profi vodič musí zastaviť na centimeter pri obrubníku ale stačilo by aspoň dvadsať centimetrov,niekedy sa nedá zastaviť tak blízko kvôli prekážke ale kopu vodičov tak zastavuje na každej zastavke.
To isté zástavka Nemecký kultúrny dom / predtým Vinárske závody /
Pred časom na označníkoch napísané Nemecký kultúrny dom - v autobuse hlási aj píše Vinárske závody
Teraz pridali upgrade, na označníkoch Nemecký kultúrny dom - v autobuse hlási nemecký kultúrny dom ale píše stále Vinárske závody
V elinach uz hlasi teta Most SNP , no BUSE ukazuje Novy most...co robia na IT?
Hosi si nejak svihli a pri PKO je uz cesta prejazdna ?
Konecne uz aj zaasfaltovali na NBK po X rokoch ten pesi prejazd, co ho po oprave len pri kolajach zasypali bordelom ?
zdá sa, že odpovedáš na niečo, čomu vôbec nerozumieš už len tým, že tvrdíš "kurenie = zvysovanie spotreby"... u autobusov sa na vykurovanie využíva odpadové teplo motora, takže o zvyšovaní spotreby nemôže byť ani reči... (jediný rozdiel je predhrev motora)... a áno, ak sa voz v lete prehrieva, na jeho ochladenie sa využíva aj systém kúrenia vo vozidle, takéto vozidlo by sa však v premávke nemalo objavovať...
Ono aj ja už som zažil kopu IK 415/435 ktoré v týchto teplotách mali zapnuté kúrenie. A nebola to nejaká cirkulácia horúceho vzduchu. Jednoducho tým chcel znížiť teplotu motora.
ja neviem ci rozmyslate ked pokladate takuto otazku???...vysvetlim vam to ako detom asi...to nie je kurenie..kurenie = zvysovanie spotreby..načo by to vodic robil...podalsie...to je obycajna cirkulacia vzduchu...v aute tiez ked sadnes tak ti ide najprv teply vzduch..ak do ventilatora vzenies horuci vzduch tak ti ide von horuci vzduch...v busoch a elinach to plati dvojnasobne bo to vozidlo je rozohriate...je na priamom slnku..pracuje..vznika teplo......ide o obycajnu cirkulaciu horuceho vzduchu...my mozme byt radi ze to ako tak kuri v treskucej zime...a to nie este aby to chladilo...trubky to iste...co ty vies co prudi cez tu trubku...este nieco??...opakujem sa ale posledny krat...IDE O CIRKULACIU HORUCE VZDUCHU ....a radiatori a trupky nie su stavane nato aby ti ho chladili...
mozno sa mylim ale tí vzdelanejsi mi asi odpovedia...v zime sa vyuziva aj nejako teplo motora do radiatorov ???
Ehm
mozno sa mylim ale tí vzdelanejsi mi asi odpovedia...v zime sa vyuziva aj nejako teplo motora do radiatorov ???