Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Veľa vodičov autobusov zastavuje na nástupišti pol metra až meter od obrubníka,ľudia potom musia dávať dlhý krok alebo musia zostúpiť do vozovky a odtiaľ dvíhať nohu na schod autobusu,to im na dopravnom podniku nemôžu dať nejaké školenie,ved taký profi vodič musí zastaviť na centimeter pri obrubníku ale stačilo by aspoň dvadsať centimetrov,niekedy sa nedá zastaviť tak blízko kvôli prekážke ale kopu vodičov tak zastavuje na každej zastavke.
Reply on: Ámos #182739:
a predhrev je ako čo ❓
Reply on: VLK #182732:
hm a co bufik?
Reply on: Ehm #182731:
a pritom urcite nikto tym vozom od vyroby nevycistil mriezku chladica
Reply on: Mikimaus #182733:
Hlasice a tabule maju samostatne databazy. DPB je dlhodobo neschopny zabezpecit aby to bolo aktualizovane vcas a jednotne...
Reply on: Mikimaus #182733:
To isté zástavka Nemecký kultúrny dom / predtým Vinárske závody /

Pred časom na označníkoch napísané Nemecký kultúrny dom - v autobuse hlási aj píše Vinárske závody
Teraz pridali upgrade, na označníkoch Nemecký kultúrny dom - v autobuse hlási nemecký kultúrny dom ale píše stále Vinárske závody
Reply on: Mikimaus #182733:
Som zvedavý kedy to potrubie opäť praskne ?
V elinach uz hlasi teta Most SNP , no BUSE ukazuje Novy most...co robia na IT?
Hosi si nejak svihli a pri PKO je uz cesta prejazdna ?
Konecne uz aj zaasfaltovali na NBK po X rokoch ten pesi prejazd, co ho po oprave len pri kolajach zasypali bordelom ?
Reply on: Ehm #182729:
zdá sa, že odpovedáš na niečo, čomu vôbec nerozumieš už len tým, že tvrdíš "kurenie = zvysovanie spotreby"... u autobusov sa na vykurovanie využíva odpadové teplo motora, takže o zvyšovaní spotreby nemôže byť ani reči... (jediný rozdiel je predhrev motora)... a áno, ak sa voz v lete prehrieva, na jeho ochladenie sa využíva aj systém kúrenia vo vozidle, takéto vozidlo by sa však v premávke nemalo objavovať...
Reply on: Hug0 #182730:
ano zase je pravda ze niekedy to tak musia urobit...
Reply on: Ehm #182729:
Ono aj ja už som zažil kopu IK 415/435 ktoré v týchto teplotách mali zapnuté kúrenie. A nebola to nejaká cirkulácia horúceho vzduchu. Jednoducho tým chcel znížiť teplotu motora.
Reply on: janstar #182728:
ja neviem ci rozmyslate ked pokladate takuto otazku???...vysvetlim vam to ako detom asi...to nie je kurenie..kurenie = zvysovanie spotreby..načo by to vodic robil...podalsie...to je obycajna cirkulacia vzduchu...v aute tiez ked sadnes tak ti ide najprv teply vzduch..ak do ventilatora vzenies horuci vzduch tak ti ide von horuci vzduch...v busoch a elinach to plati dvojnasobne bo to vozidlo je rozohriate...je na priamom slnku..pracuje..vznika teplo......ide o obycajnu cirkulaciu horuceho vzduchu...my mozme byt radi ze to ako tak kuri v treskucej zime...a to nie este aby to chladilo...trubky to iste...co ty vies co prudi cez tu trubku...este nieco??...opakujem sa ale posledny krat...IDE O CIRKULACIU HORUCE VZDUCHU ....a radiatori a trupky nie su stavane nato aby ti ho chladili...

mozno sa mylim ale tí vzdelanejsi mi asi odpovedia...v zime sa vyuziva aj nejako teplo motora do radiatorov ???
Prečo je kúrenie počas leta v autobusoch zapnuté,tie radiatory a trubky sú úplne horúce,to sa nedá vypnúť?
Reply on: Valec #182726:
Raz som si omylom vypočul rozhovor 4 starých dám, tiež si sťažovali.
Reply on: Mikimaus #182721:
to je prvá testovacia fáza preferencie na račianskej radiále 😉

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.