Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Peter6607 a aGo201: Tak si to zrekapitulujme šecko, ako tie opravy na 08/6:
6229 - MP
6230 - lak+interiér
6232 - lak
6233 - vyradenie
6234 - hovno, iba lak dosť dávno
6236 - lak na pravej strane
6238 - lak
6244 - hovno, iba lak dosť dávno
6250 - RSP
6251 - vyradená, iMHD ju má veselo v premávke, je vyrabovaná na tráve vo vozovni Jurajov Dvor
6252 - lak
6253 - SP
6254 - motor + potom vyradenie
6255 - VP
Reply on: Peter6607 #176575:
vidíš 6238 som zabudol ale k 6236 opravili len lak na pravej strane a to je všetko. ?
Reply on: aGo201 #176574:
Opravila sa aj 6238 a trošku aj 6236. To ale do dvoch rokov bude zase to isté, čo pred tým. Plechy sa menili len na 6250.
Reply on: Peter6607 #176573:
súhlasím s tebou ale priebehu tohoto roku sa opravili z 08/6 tieto trolejbusy: 6229 MP asi, 6230 lak + interiér, 6231 lak, 6232 lak, 6250 RSP, 6252 lak, 6253 SP. a náš najstarší 14 01: 6207 tak ten je myslím v dielňach na Trnávke. ? ?
Reply on: perla #176561:
Plne súhlasím. Modernizácie električiek prebiehajú asi tak, že vymenia obloženie a voz dostane nový lak. Pre obyčajného človeka to nijako neovplyvní kvalitu cestovania.

Petto:
Myslím, že trolejbusy sú určite v ďaleko lepšom stave,až na pár najstarších 14Tr08.
Reply on: test #176565:
By ma zaujimalo ake pripojenie pouzivas ked ti m.imhd.sk loaduje pomaly.
Reply on: Peon #176569:
Ziadne semafory? 801-ka mešká už na druhej zastávke pri EUBA, kde má za sebou 4 semafory a jedno predávanie lístkov na zastávke Apollo. Čakáva aj na odbocenie vlavona konci Dolnozemskej smer Rusovce. A potom este jedno žel. priecestie. Aj mne vadia tie meskania. Je to dlhá trať, ktorá by si zaslúžila na konecnej v Rajke aspon nejaku kratsiu vyrovnávaciu prestávku.
Vedel by niekto vysvetliť, prečo 801-ka už do Rajky prichádza s meškaním minimálne 5 minút? Tam nemá v podstate žiadnu prestávku, takže meškanie ďalej narastá... Pritom po trase má len minimum semafórov a žiadne zápchy. Tento rok už bol problém s chronometrážou čo si pamätám, následne spravili nejaké zmeny. Nestačilo to??
Reply on: Mike #176550:
Tomu mám rozumieť tak, že nikto o tie autobusy z bazáru neprejavil záujem, a preto sa vracajú do bratislavskej MHD?
Reply on: test #176565:
Tak pre istotu som si to ešte teraz skontroloval. Ale či dám do mobilu m.imhd.sk alebo wap.imhd.sk, vždy sa mi zobrazí mobilná verzia tohto webu, ktorá oproti pôvodnému "ofarbená" a ponúka viac informácií.
Ani v pondelok ani dnes mi však žiadne informácie o počasí neponúkala.

Čo sa samotnej technológie týka, oproti minulosti rapídna stúpla aj rýchlosť prenosu, takže tých pár kb naviac za graficky prívetivejší vzhľad za to stojí... Môj subjektívny pocit je taký, že rýchlosť načítavania sa takmer vôbec nezmenila.
Neviem či to tu už bolo, ale pridávam link rozhovoru s riaditeľom DPB
http://bratislava.sme.sk/c/6164582/dopravny-podnik-ma-dlhy-a-zbytocne-zasoby.html
Reply on: Valec #176524:
Valec,

ak je chyba medzi stolickou a klavesnicou tak zrejme medzi tvojou. Info o tom, ze wap.imhd.sk sa meni na m.imhd.sk som si precital. Skus prosim ta aj ty citat pozornejsie. Stranka wap.imhd.sk bola doteraz iba textova, bez grafiky, vyhladavanie spojov bolo velmi jednoduche a rychle. Nic z toho uz neplati pre stranku m.imhd.sk. Myslim si, ze to dokazem spolahlivo posudit, nakolko som wap.imhd.sk pouzival niekolko krat denne.
Wap je sice uz stary "system" pre weby, bol urceny este pre telefony, ktore nemali graficky displej. Jeho vyhoda je ale stale v rychlosti, oproti grafickym strankam, aj ked su trebars upravene pre prehliadace v mobiloch.

test
Reply on: perla #176561:
Súhlasím s tým, že šoféri veselo ignorujú to, že im do dopravneho prostriedku nastúpia bezdomovci, poprípade ľudia v podnapitom stave. Minulý týždeň dokonca kombinácia ožrana a bezdomovca v jednej osobe nastupovala prednými dverami do 96-ky. Vodič sa nezmohol na nič iné, iba sa túto osobu pokúšal privrieť medzi dvere. Po 4 neúspešných pokusoch, keď sa dvere nezavreli úplne sa napokon táto osoba dostala dovnútra. Vodič zavrel dvere a odišiel...
Reply on: T679 #176556:
Pokial viem, Praha ma aspon lepsi servis na X rokov, my mame co ??? Velke lobogo.
Reply on: perla #176561:
Praveze elektricky napriek svojmu vysokemu veku vyzeraju omnoho schopnejsie ako stare neopravene (nezgeneralkovane) kratke trolejbusy. Ak uz daco pisete o dezolatnom stave elektriciek, tak mnohe trata napr. na hlavnu stanicu alebo trat v Dubravke ci v Ruzinove su na tom ovela horsie ako hocijaka elektricka.
Na Hlavnom namesti elektricky - daco mi uslo ??? Pokial viem, je dovolene prepravovat 2 kociky naraz. Preco nemozete ist do druheho vozna ??? Lebo sofer nema oci vsade a do 2.vozna nevidi vobec, hadam nebude riskovat na vlatne "triko" ze privre este nedajboze kocik s dietatom.
A neviem ako sa Vas dotklo zdrazovanie listkov... dotklo sa Vas rovnako ako vsetkych ostatnych v BA.

To ze ide elektricka kazdych 20 minut, s tym s Vami suhlasim, je to otrasne.
Matky, cestujeme bratislavskou MHD!

Mestská hromadná doprava v Bratislave je už drahšia. No mysleli kompetentní pri zvyšovaní cien aj na samotných cestujúcich?
Zrejme tí, ktorí o tom rozhodujú sa v električke nevozia ani nikdy nevozili.
Električky, ktoré v meste premávajú sú 40 rokov staré – vraj postupne prechádzajú rekonštrukciami . no odpusťte mi, žiadne zmeny nie je vidieť.

V 21. Storočí jazdia v našom hlavnom meste električky v dezolátnom stave. Navyše ak chce do električky nastúpiť matka s dieťaťom tak má problém.

Jednak musí niekoho prosiť, aby jej po tých vysokých schodoch s kočíkom pomohol , ale ani vtedy nie je isté, či sa odvezie.

Je sobota 16:15 stojím s dieťaťom v kočíku na zastávke elektricky na hlavnom námestí. Po chvíli prídu ďalšie dve matky s deťmi. Pýtame sa jedna druhej „aj vy čakáte na 11?“ Všetky prikývnu, že áno dúfajúc, že aspoň niektorá sa odvezie. Na naše nemilé prekvapenie príde však električka, v ktorej už jedna matka s dieťaťom je a nakoľko je aj samotná električka dosť plná ostávame všetky tri matky s kočíkmi po odchode električky na zastávke električky. Povieme si: „čo nám ostáva?“ – našťastie nie je pod 0 °C , a tak sa domov poberáme peši, dúfajúc, že deti sa po ceste nezobudia. Cesta späť trvá pešo 45 minút. Neviem si predstaviť, ako by sme dopadli, keby bolo vonku -10 °C, nebodaj aj viac...
Cez víkend chodia až tri električky za hodinu a tak nás po 20-tich minútach obieha ďalšia električka.
Poviem si, ešte dobre, že som tam neostala čakať, pretože aj v tejto električke je už jedna matka s dieťaťom. Pýtate sa ako je možné, že sa môže v električke odviezť len jeden kočík? No preto, že pre matky s deťmi je vyhradené len jedno miesto – v prvom vozni.

Povedzte mi kompetentní – nie je toto diskriminácia matiek? Ako je možné, že sa v električkách vozia bezdomovci /samozrejme bez lístka/ a šoféri to veselo ignorujú. Ale keď nastúpi matka s kočíkom do druhého vozňa, lebo v prvom je plno, tak je šofér schopný ju odtiaľ ihneď vyhodiť. Vraj, či nevie, kde je pre kočíky vyhradené miesto.

Myslím, že toto ani komentovať netreba. Zvýšeniu pohodlia prepravy starých ľudí a matiek s malými deťmi sa tu nevenuje žiadna pozornosť.
Reply on: test #176522:
Ako nič proti, ale myslíš, že pán B. z magistrátu je schopný sám pripraviť plán dopravnej obslužnosti?
Reply on: MatejBA #176557:
Ja uz som si zvykol na zmeny k horsiemu, ale mas pravdu.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.