A nejakú dvojsystémovú elektrickú lokomotívu má ZSSK alebo aspoň OBB? A nákladné vlaky čo cez Petržalku jazdia oboma smermi majú lokomotívu na naftu alebo sa prepriaha v Petržalke?
Aby som tento primestsky babylon uviedol na spravnu mieru tak:
- v usekoch na uzemi mesta su 37 aj 630 linkami MHD
- v medzimestskom useku (od poslednej zastavky v Bratislave) ide samozrejme o linky primestske a to konkretne 103402 do Chorvatskeho Grobu a 104401 do Marianky
No a pred par minutami odletel podnet na SOI vo veci nedodrzovania cenoveho vymeru pre primestsku dopravu na tychto linkach, srdecne pozdravujem!
Inak to je bug, alebo feature ze podla tarify na dpb.sk sa na primestskych linkach za zlavnene cestovne prepravuju vsetci do 26 rokov, nie len studenti? ? ? ? Upozornujem ze primestske linky su len mimomestskej useky (od poslednej zastavky v BA)
Vlak sa nedostal ani pod most pod vlecku do VW, kedze cez vymeny je rychlost 40 a fira neni taky blby, aby ked vidi ze ide na Marcheggsku kolaj, nezastavil. Je to zvast.
V Petrzalke su cca od polky nastupista kolaje c. 4-10 (teda prve 3 kolaje od 1. nast. + 1 slepa) elektrifikovane 15 kV 16 2/3 Hz~.
Z hl.st. by bolo kedze vlaky BA-Marchegg-Wien vozi nezavisla trakcia, ale aj elektrickou by bolo bud pri preprahu v Petrzke alebo dvojsystemovou masinou...
Vo fyzike existuje taka "feature" ze zotrvacnost. Preto vlak moze prejst istu vzdialenost aj ked nema "stavu" - podobne ked pojdes dole Donovalmi a dojde ti benzin tak pri troche stastia sa dogulas az do Bystrice ? Predpokladam, ze prave toto sposobilo meskanie vlaku - vlak nemohol len tak lahko cuvat, muselo ho prist vytiahnut nieco dieselove a je otazka ci sa neporusil rusen (pantograf).
K tvojej otazke ohladne ZST Petrzalka: Bod styku sustav je priamo v ZST Petrzalka.
Vyzerá to na dosť rozporuplné (rozumej bulvárne) informácie. Ja som to pochopil tak, že vlak ihneď po odbočení z trate 110 zostal stáť na jednokoľajke. Tomu zodpovedá to, že cestujúcich, ktorí vystúpili, ohrozil vlak EC idúci po trati 110.
Ale v tom článku spomenuli aj, že sa ten vlak dostal až do Rakúska... Do Malaciek náhodou nejazdí vlak na elektrinu? A trať na Marchegg je predsa neelektrifikovaná... Nechápem tomu článku. ?
Ozaj ako je to s trolejovým vedením v Rakúsku? Z Petržalky cez Kittsee do Viedne - to ide na naftu? Inak sa spýtam: Bolo by v prípade potreby možné ísť z Hlavnej stanice do Viedne cez Petržalku a Kittsee?
Klasika - novinári preháňajú... Zrejme tesne za odbočkou zostal stáť (blokovať tú jednokoľajnú trať do Rakúska). Ako sa mu podarilo vrátiť sa späť na ŽST DNV?
Je tam diskusia, ktorá ma veľmi zaujala, tak som tam prispel viacerými otázkami. ? Prosím znalcov železničnej dopravy z tohto fóra, aby sa na to pozreli a prípadne mi tam aj odpísali. ?
Keby do vozidla isli plyny z motora tak sa zadusis. Z motora ziaden plyn (ani vzduch) nejde. Z elementarnej fyziky vieme ze ak si blizko tepleho objektu (napr. radiatora) tak sa teplo siri. To plati aj pri motore.
Podobne doma ked mas radiator, tak z neho nejdu ziadny "plyny".
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peon