Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petto #180499:
no veď kým reálne bude tá(tie) trať(e) hotové, tak vtedy (2016-17?) tie Tbusy aj naozaj bude treba 🙂 btw. veď predsa vieš už len podˇal busov určiť, ako dlho trvá tender, kým nikoho nevylúčia a nikto sa nedvolá 😉
na STV bola prave reportaz o kamerovom systeme vo vozoch, ktory vraj pred rokom vyradili z cinnosti. udajne to bol dalsi bomba kseft ?
Reply on: kecho #180494:
Pokiaľ nevidím novú trať, neverím.
Na novú trať Vojenská, Brnianska či Trenčianska naozaj nepotrebuješ extra veľa vozov navyše do výpravy. Na druhej strane zmenou trasovania liniek tbusov sa aj dačo ušetrí tuším. A kupovať zavčasu tbusy na ani nepripravovanú trať letisko či ovsište ??? veru neviem. Od toho Ovsišťa by som upustil. Peniaze treba tresnut hoc aj len tých 10% z mest.rozpočtu do nákupu novych elin ( za predpokladu 85% EU fondy, 5% stat) , lebo v Petržalke nebude mať fakt čo jazdiť.
Reply on: Lbr #180497:
Čomu to prekáža?
Mesto plánuje stavbu na mieste el. zastávky Šafárikovo nám. Voľná zostane iba šírka chodníka ako je ďalej na Štúrovej. Budova má siahať až po 2. nástupište bus zastávok. Ďalší bod likvidácie prestupného uzla...
Viď.

http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=700000&id=11032540

Tam dokument "Prílohy ...", v ňom list "Blok č.18/8 -a".
Reply on: Mike #180486:
Ten nákup 35 sólo + 35 kĺbových vozidiel, pokiaľ by sa realizoval, by bol veľmi hrubým, dlhým a špicatým klincom do rakvy trol***usov v Bratislave Obmena vozidlového parku sa má distribuovať na cca. obdobie životnosti vozidiel, inak potreb nárazového nákupu v takomto rozsahu nevyhnutne vedie k návrhom na zrušenie trakcie.
10 secondhand vozov z Prahéé? A akých? Plesnivých T3 alebo T6? Osobne to považujem za veľmi zlé riešenie v roku 2012. To sa malo kúpiť pred desiatimi - dvanásřtimi rokmi na preklenutie, v Ostdeutschlande boli na predaj mraky krásne zachovalých KT4, vtedy by to bolo malo zásadný prínos ku kvalite, dnes už len k prešľapovaniu na mieste.
Reply on: MiroBA #180490:
Aha, tak to mne hlava neberie, prečo by sa mali brať vysoké VarCB a nie vane... Súprava 2 x VarioLF je zbytočná, nevidím dövod pchať kočík či vozíčkara do druhého voza. Súpravy by mali byť T3P+VarioLF, bolo by ich o to viac. Prečo by nemalo byť dobré spájať novostavbu s 20-30 ročným vozom?
Reply on: Petto #180491:
a na nové trate (vojenská, trenčianska, ovsište, letisko) pôjde čo?
Reply on: Petto #180491:
Musíš počítať, že 5 vozidiel zo starej série zostane ešte aj 7-10 rokov. To sú tie čo mali GO za posledné 3 roky a jeden ako historičák. Je tu ale posledná séria 15TrM, ktorá ak sa nepodrobí GO môže ísť na vyradenie.
Reply on: MatejBA #180487:
Ani nas tu tym radsej nenasieraj. Velmi pekny navrh, no len navrh. ?
Reply on: Mike #180486:
35 klbov potrebnych ??? Ak predpokladame vyradenie starych 15Tr , to je 15 kusov, + do vypravy 208 na trnavske poradia to je tusim 5 vozov, stacilo by bohate 25 kusov klbovych Skoda 27 Tr Solaris. Alebo ked uz tak urobit ramcovku na dakych 50 klb. vozidiel na aspon 6-8 rokov,cim by sa neskor nahradzali aj 15trMky,ale to zase az tak nesuri.
Reply on: S499.1023 #180477:
No tie VarCB3 som myslel, že by sa doplnilo 20kusuv k 5tim jestvujúcim. Aby vzniklo 25súprav VarioLF+VarCB3. Aby boli A aj B vozne rovnako staré, neviem do akej miery je dobré spájať novostavbu s 20-25 ročným vozom. Samozrejme, ďaleko lepšie riešenie, by bola súprava 2x VarioLF ale myslím, že na to v Bratislave nie sú finančné možnosti.
"Mnoho obyvateľov Bukurešti považuje električkovú dopravu za neefektívnu, pretože je často blokovaná vodičmi áut, ktorí jazdia alebo parkujú na električkových koľajniciach."

http://tvnoviny.sk/sekcia/spravy/zahranicne/tragicka-nehoda-elektriciek-v-bukuresti.html
Reply on: S499.1023 #180485:
Žiaľ aktuálne "horia" tbusy, ktorých bude onedlho treba už naozaj tých 35 sólo a 35 kĺb..takže do toho neviem ako sa zmestí ešte aj tých 5 el., čo by inak nebol problém...
Resp. agentúra JPP hovorí že sa uvažuje s nákupom 10 vozov? secondhand z Prahy? (Snáď som nevyzradil štátne tajomstvo ?)
Reply on: 810zssk #180483:
Bratislava nemá na to, aby prezbrojila jednorazovo na komplet nové vozidlá.
Dovolím si domnievAť sa, že by bolo potrebné nerobiť už žiadne generálky s VarCB3, pokiaľ nejakej T3 zhnije skriňa do neopraviteľného stavu, urobiť z nej Vario, Vario radiť do dvojíc s T3P, K2S a T6A5 nechať dožiť tak ako sú a stav umretých dopĺňať kompletne novými, modernými vozidlami. Nadpočetné vozy pre Petržalku samozrejme nové, moderné. Tempo 5 vozidiel ročne pri obnove by zvládol rozpočet mesta a malo by to kolaterálny prínos v trom ,že by o 40 rokov neskôr nevznikla opäť potreba komplexnej jednorazovej obnovy celého vozidlového parku.
Reply on: 810zssk #180483:
Ja ti karle nevím, ale kým nebúde fungujúca preferencia, tak naozaj neviem, či sú nové nízkopodlažné električky všeholiek. Je potrebné zobrať reset električkovej trakcie v BA komplexne. Ale tak samozrejme, pokiaľ neprší, aspoň kvapká
Vario bolo dobre prechodne riesenie, ale Bratislava dnes potrebuje nove elektricky, ktore budu nie len nizkopodlazne ale aj modernej koncepcie. Najma ak ratame, ze raz budu NDS pre Petrzalku (aj ked i to prestava (opat raz) byt realne). Treba mysliet do buducnosti, Vario je uz dnes fakt len provizorium

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.