Reply on: AAA #180115:
V Košiciach sa používal argument čistory okna druhého vozňa, keďže výhybky sa nestavajú trolejovým kontaktom. V Bratislave to bolo kvôli blokovaniu výhybiek, keďže pri jazde na predný zberač musí byť odblokovací kontakt ďalej za výhybkou. Keď sa všetky odblokovacie kontakty presťahovali ďalej, prešlo sa na jazdenie na predný zberač. Ako vodič som ale uprednostňoval jazdu na zadný zberač kvôli prejazdu vzdušných križovatiek bez prúdu.
Jedine co ma napada su vozy, ale to je problem aj pri Marianke ze to stoji voz navyse, aj 630 stoji dva vozy navyse. A predlzenie takej 67 do Rovinky by podla mna tiez nestalo viac ako voz a urcite by malo zmysel. Zokruhovanie 630 (ako je v PDO BID) by mozno ani ten voz nestalo. Cize ak by si to platili, why not?
810zssk
"Šéf konkurenčnej autobusovej prepravy SAD Dunajská Streda Michal Humeník kritizuje, že RegioJet dostáva od štátu dotácie aj na spoje, ktoré zďaleka nie sú naplno obsadené. "
Och nie! My mame spoje ktore nie su narvate! Skandal! Zrusit!