Isiel este po osmej nejaký do Stupavy ci Borinky s trasou Ba - Marianka a naspat cez Zahorsku bystricu cez Zahorsku Gbelsku Tatransku na Krce a potom do Stupavy, cize na krčoch sa dalo prestupit do 37 ?
Prosim ta, Slovak Lines je vtip. Ako DPB nema ovela lepsi cestak, ale teraz ma Marianka aspon raz za hodinu v zasade autobus. A uz to nie je ako kedysi ze posledny autobus do BA isiel v kladivka o siedmej!
Ja som tam nepochopil nikoho, všetci že máme autobus, hlavne niektoré vyjadrenia ktoré hovoria ako keby tam nikdy Slovak Lines nechodil. že "povinná turistika" veď Slovak Lines chodí, tak what's the problem? ? ? . mna najviac štve že u nás su ludia rozmaznaní že ako malo chodia primestke autobusy, a že chcu byť ako západá európa, nech sa idú pozrieť do bavorska, a aj do niektorých iných krajín (a ludia su tam spokojní), a potom som zvedavý čo ti slovač povie.
Vie niekto vysvetlit logiku za tym Weiglovym vyjadrenim? Ved ked si obec zaplati tak je asi jedno ako daleko je. A aj Chorvatsky Grob sa riesi vlastnou linkou, tak what's the problem? Jedine co ma napada su vozy, ale to je problem aj pri Marianke ze to stoji voz navyse, aj 630 stoji dva vozy navyse. A predlzenie takej 67 do Rovinky by podla mna tiez nestalo viac ako voz a urcite by malo zmysel. Zokruhovanie 630 (ako je v PDO BID) by mozno ani ten voz nestalo. Cize ak by si to platili, why not?
Samozrejme, najlepsie by bolo keby sa normalne spustila BIDka, ale kto tomu este veri?
U električiek to vraj bolo preto, lebo pri jazde na zadný zberač sa tak nešpiní predné okno B vozňa. Druhý variant čo som počul je, že to bolo kvôli prehadzovaniu výhybiek.
Keď som bol malý, môj strýko robil na železniciach a tam som sa ho pýtal, prečo jazdia lokomotívy na zadný zberač. On mi povedal, že v prípade nejakej chyby na vedení, by mohol byť strhnutý predný zberač a zachytil by zadný, ktorý by poškodil tiež. Keď ale bude strhnutý zadný, lokomotíva môže ísť ďalej do cieľa na predný.
Neviem, či to bola odpoveď pre 10 ročné dieťa, alebo to malo svoje rácio. ? Ale myslím, že toto sa električiek netýka.
tam nie je uvedeny konkretny rok (update to bol nejaky pomocny administrativny).
len pre zaujimavost, napr. z toho 26.8.1995 existuju fotky 7911+12 aj na zadny zberac ? ale hromadne sa na to zacalo prechadzat zrejme az v roku 1997.
To ti žial neviem povedať. Ja mám doma fotoalbumy kde mám fotky bratislavských električiek aj z 90tych rokov (bože to boli časy,ako by to bolo len včera) . Viem že napr. v roku 1999 na 100% už jazdili na zadný...pokial ma pamäť neklame tak okolo toho 95ho jazdili niektoré na zadný a niektoré na predný tuším že...mám taký pocit..asi
Niektorí cestujúci uprednostnili prepravu vlakom pre nové vozne či moderné služby. Za prvý mesiac fungovania previezol RegioJet denne dvojnásobný počet cestujúcich oproti štátnym železniciam a celkovo sa žltými vlakmi prepravilo do Bratislavy viac ako 100–tisíc ľudí. "Klimatizované autobusy a cestu do Bratislavy trvajúcu 50 minút však ponúkame aj my," dodal Humeník.
Parádny update ? pripomína mi to moje detstvo ako som chodil do Bratislavy pozerať električky,až mi takmer slza padla (no čo, každý má nejakú úchylku).
Pozdravujem z Nitry
luky133