U štvordverových verzií s lepším usporiadaním interiéru je rýchlosť výmeny cestujúcich plus/mínus rovnaká. Nemeral som to, je to len moje empirické presvedčenie
jj, tiež by som to uvítal. A pri vyhľadávaní by nemuseli byť zrovna čísla vozov... minule som chcel pozrieť CP nejakej linky a hodilo mi to nejaký 100 ročný historičák
Neplánuje dopravný podnik (alebo iMHD) zriadiť po vzore ostatných menších miest ako napríklad Košice, Žilina , Považská Bystrica verziu cestovných poriadkov do mobilu. Je to veľmi praktický pomocník a veľa ľudom by to ušetrilo čas a peniaze . Osobne mi to veľmi často pomohlo k rýchlejšiemu presunu do cieľa keď bola ešte k dispozicii JAVA aplikacia CPMobile
Vopred ďakujem za odpoveď
?
Máš aj nejaké vlastné skúsenosti, koľko ľudí to využíva? Ja som tadiaľ s N37 zopár krát išiel a nestalo sa mi ani raz, že by tam niekto nastupoval / vystupoval.
Myslím, že tá diera nikomu nechýba, dokonca by som povedal, že zachádzanie N37 k Tescu Lamač je úplne zbytočné a zrušenie tejto zachádzky N37 by mohlo ročne niekoľko vzkm ušetriť. Obchody sú v tých nočných časoch zatvorené, nevidím v tom zmysel, aby tam zachádzali nočáky. Navyše v pešej dostupnosti do 3 minút chôdze máš zastávku Mokrohájska.
S tym suhlasim pri SORke, ale vseobecne vacsi pocet dveri urychluje nastup/vystup ?.
Najviac sa mi paci zlta plocha medzi kolesami napravy v interieri,co znamena zakaz statia. To by si mali patentovat v Libchachavy. ?
ten nastup/vystup nie je velmi rychlejsi vzhladom na debilne usporiadanie interieru. v sorke sa neni kam postavit akurat do dveri a potom si pri nastupe/vystupe ludia zavadzaju takze ziadne zrychlenie sa nekona...
Petto