To video je strasne smutne... v podstate podobny koncept ako Petrzalka... zlikviduju peknu vidiecku cast mesta s prislubom pekneho sidliska (co by este bolo akceptovaneho), ktore naprojektuju naozaj vyborne... a potom z toho spravia panelakovu kralikaren...
Všetko záleží čo bude vyžadovať dopravca pod pojmom referencií a čo všetko majú obsahovať. Viem, že sa dajú kúpiť, ale v normálnej spoločnosti by k tomu dochádzať nemalo, ale predsa len sme na Slovensku... ?
Referencia ti len uvádza, že daný dodávateľ danému odberateľovi vozidlá dodal, ale už v nej nikde nenájdeš, ako sú s nimi spokojný (logicky, ak by neboli, tak referenciu nedajú, príp. ak by to tam uviedli, dodávateľ takúto referenciu nepredloží). Na druhej strane, ak ti raz nejaký zamestnanec iného DP potvrdí, že autobus bol dodaný, komisia nepôjde do príslušnej prevádzky špióniť či sú vozidlá v bezproblémovej premávke, ani nebude čítať šotostránky, aby si urobila názor. To by potom také výberové konanie trvalo aj pol roka. Mimochodom, referencie sa dajú aj kúpiť.
Linka dopravcu Blaguss do Viedne sa objavila na cp.sk - s platnosťou od 10. 4. 2012. Novinkou je jej zachádzanie aj na Autobusovú stanicu Mlynské nivy pričom všetky ostatné zastávky zostanú zachované. http://portal.cp.sk/Data/L102819_120410_35352.pdf
Prazska sa zrejme robila za premavky, Brnianska bola isty cas uzavreta (1974-1975), ked sa robila (asi) horna cast prazskej v 1976, 44 jazdila cez Kramare. Kadial jazdili 105 a 106 zatial neviem...
AAA